sobota 24. září 2011

Inspirace... Svatební přání (ADRA)

Toto přání jsem vytvořila jako úplně první pro ADRU. Vysoká/dlouhá přání dělám dost nerada, většinou nevím, co si s tak velkou plochou počít, nebo nejsem spokojená s kompozicí. V tomto případě vše ale začlo novou raznicí od Marthy Stewart, kterou jsem moc chtěla vyzkoušet, když přišla. Jen tak pro radost jsem si vysekala několik srdíček... pár jsem jich poslala i některým z vás :-)


Jakmile jsem měla v ruce zlaté srdíčko, bylo jasné, že přání musí být slavnostní, ale zároveň decentní. Svatební papíry jsem měla od Papermania, zbývalo jen najít kousek krajky, přidat krásnou papírovou kytičku (ty jsem taky měla doma teprve pár dní a nemohla se dočkat, až je někam nalepím...) a jako poslední tečku jsem přilepila kousek zlaté lístečkové stuhy od May Arts. Nakonec jsem okraje přání patinovala zlatou razítkovací barvou. Vzhledem k tomu, že nemám ráda tento tvar přání a ani zlatou barvu, myslím, že jsem se tím poprala celkem statečně :-)


Materiál:

základ přání od Papermania
scrapbookové papíry Papermania - Confetti 8x8"
raznice Martha Stewart - Lace Scallop Heart
papírová kytička od ZVA Creative
zlatá lístečková stuha May Arts
zlatá razítkovací barva

Žádné komentáře:

Okomentovat