úterý 23. dubna 2013

Kytičky z papírových košíčků

Foto a text: Ilona Č.

O Vánocích dělám spousty druhů nepečeného cukroví…. Nebojte se, vím co je za datum :-) Řeč bude o něčem úúúplně jiném - o papírových košíčcích, které mi právě z těch vánočních příprav vždycky zbydou. 


Mám jich opravdu hodně a tak jsem je použila na vytvoření kytiček. Připravila jsem si dvě barvy a dvě velikosti košíčků. Každou velikost a barvu tak po 5 – 7 kusech. Nůžkami jsem je nastříhala v místě skladů po celém obvodu a uhladila tak abych získala kolečko.



Složila jsem obě barvy na sebe a doprostřed jsem dala hřebíček.



Pak jsem kytičku dotvarovala prsty. Aby se mi s kytičkou lépe pracovalo, mírně jsem jí navlhčila vodou z rozprašovače. Stačí jen jedno stříknutí, aby se kytička nerozmočila. 


Hotovou kytičku jsem použila při výrobě dětské dárkové taštičky :-) Za pár dní má kamarádčin hošíček třetí narozeniny, tak jsme připravení ….



ETA by Didi: Kytičky z papírových košíčků jsou známé už delší dobu. Jak se ale říká: "opakování - matka moudrosti " :-) Opět jsme se přesvědčily, že myšlenky létají vzduchem... ve chvíli, kdy mi v emailové schránce už měsíc leželo Ilončino zpracování, vystavila na blogu svůj skvělý návod na kytičky také Lea. Můžete tedy nakouknout i na její luxusní provedení!

Žádné komentáře:

Okomentovat