pondělí 21. října 2013

Project Life z lázeňské dovolené

Foto a text: Ilona Č.

Project Life mě zaujal. Začala jsem s ním před prázdninami a snažím se aktuálně každý týden plnit. Fotím všechno. Od toho jak mi rostou cukety, přes výlety a oslavy, až po kdejakou momentku s dětmi. Často jsou to fotky, které bych normálně na velkou dvanáctkovou stránku nedala, protože to je prostě... momentka. A tak se mi PL moc líbí, protože tím, že krom velkých věcí se tam objevují i tyhle maličkosti, je to ŽIVOT. 

Pro PL většinou používám celé kolekce, nebo jejich části.  K papírům pořídím samolepky a písmenka, někdy i brads…. Já prostě mám ráda, když je to sada. Ladí mi to. Papíry si rozstříhám, roztřídím podle velikostí a rovnou je zařadím do kapes. Tím, že jsem docela aktuální, pořizuji kolekce podle období. V létě jsem měla I Heart Summer od Simple Stories. Po skončení prázdnin jsem pořídila suprovou podzimní kolekci Harvest Lane (také Simple Stories :-D) a z ní jsou také kartičky na dvoustraně, kterou vám chci ukázat.

Vybrala jsem něco aktuálního. Byla to dovolená s klukama ve Františkových Lázních.


První kartička je textová. Tiskla jsem přímo na kartičku, ale protože to nemám tak jednoduché s nastavením a tiskem (mám zastaralý počítač a ještě zastaralejší tiskárnu) napíšu si text ve wordu při nastavení A4 naležato, patřičně zvětšený na celou stránku. Pak před tiskem zvolím: Nastavení velikosti papíru 6 x 4 a vytisknu.


Tahle fotka vznikala na přímý popud mojí myšlenky, že chci vytvořit koláž. Nafotila jsem spoustu fotek s minimálními rozdíly (moji vtipálci to pojali po svém a předváděli výstavní ksichtíky :-D) a pak jsem je v programu PicMonkey upravila do této podoby. Vyhovuje mi to a často to používám. Mnoho fotek do jedné kapsy.


Kapsička s datem je z obyčejné bílé čtvrtky na kterou jsem nalepila samolepky z podzimní kolekce. Protože u písmenek většinou není nic, co by nahradilo háček, tady jsem si pomohla kamínkem ve tvaru srdíčka.


Poslední kartička vpravo dole je koncipovaná jako pohlednice. Bohužel nemám raznici ve tvaru známky, tak jsem "známku" jen vystřihla a přes ni jsem natiskla kousek poštovního razítka od Kaisercraftu. Celé jsem tisknout nechtěla, protože na dalším kousku je Eifellovka :D.


Na další stránce stojí za zmínku fotka letadla, na kterou jsem přímo v programu PicMonkey přidala text. Font se jmenuje Budmo Jiggler.


Na téhle stránce je ještě jedna věc, která poutá pozornost. Je to papírový kelímek, který je k zakoupení u jednoho z léčivých pramenů. Ustřihla jsem ho a nalepila na kapsu. Do něj jsem vložila dřevěnou turistickou známku.


Tak, to je můj Project Life :-)


P.S. Také pracujete na svém Project Life albu, Smash deníku, nebo podobném formátu? Moc rádi vaše stránky zveřejníme na našem blogu. Pošlete nám pár fotek, něco málo textu (přibližně v rozsahu dnešního příspěvku) a my vám za odměnu pošleme slevový kupon v hodnotě 200 Kč na nákup v e-shopu www.prettypapers.cz.

3 komentáře:

  1. Ilonko vítej do PL party !!

    Máš to moc hezké. Nápad s kelímkem mi přijde úplně super ! A moc se mi líbí ta fotka podzimních listů :-))

    Ať se ti daří !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko moc krásné! Tuhle krásnou podzimní sadu jsem snad ani neviděla...pořád tak nějak čekám na podzimní motivy a ony jsou už všude Vánoce....

    OdpovědětVymazat
  3. Vítám další do party ;-)
    Moc pěkné, dobrý nápad s razítkem, kelímkem...jen tak dál!

    OdpovědětVymazat