pondělí 18. listopadu 2013

Můj Project Life - Lea M.

Foto a text: Lea M.

Svůj Project Life jsem začala dělat až na kurzu v Liberci. Nejdřív jsem si potřebovala ujasnit  pár věcí. Hlavně jestli je tento styl tvoření pro mě. Na kurzu jsem se naučila pár vychytávek ohledně tisku journalingových kartiček, úpravy fotek, apod. a pustila jsem se do první dvoustrany. Svůj Project Life jsem se zatím rozhodla dělat podle událostí a ne podle týdnů. Je to částečně i proto, že jsem v podstatě začala od poloviny roku (první dvoustrana je z června).


Dnes bych vám ráda ukázala svoji třetí dvoustranu. Ústřední kartička s nadpisem je od Simple Stories a doplnila jsem ji samolepicími písmenky, washi páskou, samolepkou také od Simple Stories a kartonovým výsekem kola od Wycinanky. Do kapes jsem si jako podklad vybrala čtvrtky ze sady Pebbles SEEN & NOTED nebo čtvrtky, které jsme měli v Liberci v balíčku. Je to novinková kolekce od Simple Stories Say Cheese.


Dále jsem použila razítkovou abecedu, razítko 100% zábava od Kety, písmenkovou abecedu od Tima Holtze, další kartonové výseky od Wycinanky. Svorku s písmenem C od Prima Marketing, bílé gelové pero, cyklistické razítko od Hero Arts – mé velice oblíbené a opět washi pásky. Dříve jsem si říkala, když nevíš jak dál, dej tam perlu a u PL si zase říkám, když nevíš jak dál, dej tam washi pásku :-) 


Jelikož nemám doma tiskárnu, tak musím journalingy psát buď ručně, což mi moc nevyhovuje… Nelíbí se mi to… nebo si je musím nachystat doma na notebooku a vytisknout v práci. Aby mi text i formát zůstal stejný, vždycky si jej uložím ještě jako soubor PDF.  V případě, že bych měla na notebooku nainstalovaný jiný tip písma než mám v práci, tak text zůstane neměnný. Jen malý problém je v tom, že v práci máme laserovou tiskárnu a při větší gramáži papíru se mi prášek objeví i na místech, kde to není zrovna žádoucí.


Od příští roku nejspíš začnu tvořit svůj PL po týdnech, ale to se nejdřív budu muset naučit vše fotit, zapisovat a hlavně tvořit aktuálně :-) Snad se mi to podaří… Aspoň jedna kapsa na týden… nemusím přece mít hned celou dvoustranu… Ale co když jeden týden bude akčnější než ten druhý a pak mi to nebude pasovat… No a je to tady… :-) Musím si to ještě promyslet.

Žádné komentáře:

Okomentovat