pondělí 11. listopadu 2013

Můj Project Life - Stáňa Č.

Foto a text: Stáňa Č.

S tvořením jsem začínala před dvěma roky, kdy jsem se snažila udělat jiné než normální svatební album. Začala jsem hledat různé věcičky, ale moc jsem toho neobjevila, jelikož jsem nevěděla, že bych to měla hledat pod pojmem scrapbook. Tak jsem si ve švadlence koupila jen stuhy, knoflíky a korálky a tím své svatební album ozvláštnila. 


To si ani neumíte představit když jsem objevila stránky Pretty Papers a objevila takové krásné věci, pro mě to byla slast pro oči, byla jsem nadšená a má snaha začala hned na 12" stránkách. 


První jsem byla trošku ztracená, ale časem se to o něco začalo zlepšovat. Problém nastával v tom, že jsem týdně měla tolik fotek svého chlapečka, jedna mi přišla krásnější než druhá a najednou jsem nestíhala tvořit, fotky se mi štosovaly a přibývaly a já začala být v koncích, všechny jsem chtěla mít zpracované, ale to by musel mít den 36 hodin, abych to zvládla. 


Takže když jsem objevila na blogu Didin Project Life byla jsem okouzlená, unešená, řešilo to dokonale můj problém, a tak jsem si říkala, že se na chvíli ze svých 12" přesunu na tohle a uvidím. 


Začátky byly opět těžké, sedla jsem si plná nadšení, ale zjistila jsem, že nevím kde zpracovávat a zmenšovat fotky, jak vše naměřit, aby to tam potom pasovalo, že nemůžu moc na fotky vrstvit, že se to tam nevejde :D Ale na to jsem si již zvykla a díky Didi, která mi svými články moc pomohla teď v PL vidím pro mě jen samá plus, fotky se mi nikde neválí, nejsem vystresovaná, že nestíhám, nebo že nějakou fotku nemám udělanou. 


Ale hlavně je opravdu krásné se k různým týdnům vracet, člověk pak zjistí, že už třeba i na nějaké věci zapomněl a může si je připomenout. Začala jsem synovými 1. narozeninami, a jen mne mrzí, že jsem PL neobjevila již dříve, že bude mít syn tuto "kroniku" - jak tomu říká zbytek rodiny,  vedenou až od 26. týdne roku 2013.






P.S. Také pracujete na svém Project Life albu, Smash deníku, nebo podobném formátu? Moc rádi vaše stránky zveřejníme na našem blogu. Pošlete nám pár fotek, něco málo textu (přibližně v rozsahu dnešního příspěvku) a my vám za odměnu pošleme slevový kupon v hodnotě 200 Kč na nákup v e-shopu www.prettypapers.cz.

5 komentářů:

  1. Moc pěkné i popis vzniku se mi líbí. Držím pěsti v pokračování.
    Taky to máme doma s názvem kronika ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všem Vám moc děkuji :) a každému určitě doporučuji PL alespoň vyzkoušet :) je to zase jiné tvoření :) Na 12" stránky jsem nezanevřela a dokonce mám den kdy si i musím nějakou udělat, že se mi jakoby zasteskne :) obojí má prostě neco do sebe :) Stáňa

    OdpovědětVymazat
  3. Stáňo,parádní PL.
    Jen tak dál!!!!
    >valilu

    OdpovědětVymazat