neděle 23. února 2014

Project Life - 5/2014

Vítám vás u dalšího pokračování vašeho oblíbeného seriálu :-))) Dnes je tu dvoustrana z 5. týdne. Barevnost tentokrát udala Minnie. Rozhodla jsem se použít kombinaci červené a neutrální černé, ostatní barvy pak vyplynuly z vybrané kolekce - zvolila jsem Everyday a Daily Grind od Simple Stories.
 

Jako obvykle - nedělo se u nás nic zajímavého :-) Proto jsem fotila věci, které třeba s daným týdnem až tak nesouvisí, ale přesto jsou součástí našeho života. A jako obvykle, omlouvám se za (ne)kvalitu fotek. Je to čiré zoufalství, vyzkoušela jsem všechny tipy profesionálů, nic nefunguje... :-(


Tuto kartičku od Simple Stories jsem si šetřila, moc se mi líbí. Ale nakonec jsem ji obětovala :-) Šedá šipka je výřez z Big Shotu a když jsem hledala, čím podložit označení týdne, vykoukla na mě ruka. Přišlo mi to docela vtipné, tak jsem neváhala ani chvíli. A určitě jsem ji nepoužila naposled :-) Jo a  stále píšu ručně!!!


Výjimečně si jako podklad řežu vlastní kartičky z třicítkových papírů. Většinou když vím, že kromě fotky nepoužiju žádný journaling a nepotřebuji tudíž ani linky, ani prázdné místo. Jak vidíte, písmenkové samolepky od Timíka jsou stále v kurzu :-) Písmenka ve slově LÁSKA jsou od Basic Grey.


Tady je moje pomocnice. Moc ráda mi pomáhá, i když to je samozřejmě vždy všechno potřeba udělat znovu :-) Nejraději utírá prach na televizi vlhčeným kapesníčkem na prdelky. Umíte si to představit, že? :-)


Myšku Minnie jsem Emičce dovezla z dovolené ze (skoro)návštěvy Disneylandu (koukaly jsme jen za plotem). Má zatím čestné místo v kuchyni u stolu.


Journalingová kartička z mini kolekce Everyday od Simple Stories. Píšu především o tom, jak nesnadné bylo poslat z USA pohledy a že jsme za celou domu nepotkaly jedinou poštovní schránku ani poštu. Ani nevím, jak ty jejich schránky vypadají :-) 

A mimo jiné zmiňuji i dárečky. Skoro všechno bylo "mickeymousový". Dokonce i triko, který na slunci mění barvy!!! :-) Ale i přes tu záplavu dárků opět proběhlo zklamání (máme natrénováno z Vánoc, už mě to nepřekvapilo). Nebyla tam mořská panna. Ne že bych na ni zapomněla. Ona NIKDY o žádné nemluvila!!! A nejvtipnější je, že když jsme byly na návštěvě v akváriu, měla jsem v ruce kráááááásnou mořskou pannu, velikou panenku s nádhernýma vláskama a šatičkama... a říkala jsem si, že mořskou pannu néééé, co by s ní dělala, jak by si s ní hrála. Ale ta byla opravdu nádherná a moc mě mrzelo, že ji vracím zpátky do regálu. Příště dám na první dojem :-)


Fotka pohledů je dozdobená látkovýma samolepkama od Pink Paislee. Pohledy se mi do kapsy nevešly, jsou moc velké.


Druhá strana je opět o každodennostech :-)


Adámek potisící... Ale když on je tak fotogenickej :-) Doplněno 3D samolepkou od K&Company a vlaječkou z této sady.


Malování s taťuldou a kartička Daily Grind od Simple Stories.


Není nad to, když si ty děti hezky pohrají :-) Občas je mi Adama líto, ale tak zase bude vytrénovanej a jen tak něco ho nerozhodí. Ema si z něj dělá takovou pokusnou opičku, ale on si to většinou líbit nenechá. Začne křičet jak na lesy, tahat za vlasy... a bude hůř :-) Už se těším.

Kartička opět Daily Grind, na ozdobu jsem použila ještě razítko od Ali Edwards a vybarvila ho pastelkama. V poslední době už se neobtěžuju akvarelové pastelky rozmývat vodou, ale používám jen bílou pastelku ke sjednocení barvy. Moc se mi ten efekt líbí.


Velká holka a velkej kluk :-)


A tady je naše story :-) Ale teda musím se hlídat, když píšu rukou, a dobře vážit slova, abych to moc neprotahovala. Mám co dělat, aby se mi to na kartičku vešlo. Musím zapracovat na zmenšení rukopisu.


Tohle je moje oblíbená fotka. Nedělní ráno. Dvoudenní náledí bylo to nejkrutější, co jsme tuto zimu zažili :-) Psaní se mi sem sice nevešlo, ale něco málo jsem připsala k dalšímu týdnu, protože v pondělí byla ta situace úplně stejná.


Děkuji za nakouknutí a těším se na příště :-)

5 komentářů:

  1. Dobré ránko Dáši, gratuluji jak stíháš! Dodělávám teprve 3 týden : o) Naučila jsem se od Tebe zaznamenávat opravdu vše, i když se nic mimořádného neděje.Třeba narcisy ve váze .o)))Budu se opakovat, ale skládám obdiv ručnímu psaní. Já teď ulítávám na psaní textu přímo na foto. Nakonec si fotky do PL tisknu doma sama a nechávám dělat jen velké sady.
    Skvěle jsem se pobavila u konverzace, kde jsme byly, když jsme nebyly.....důvěrně znám v klučičím vydání.
    Těším se na další, Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Didi nechala jsem si to až po o , abych četla na velkém :-)) Nádhera jako vždy !! :-))
    Jak píše Šárka - písmo obdivuji a závidím - moc se mi to líbí. Hlavně - ty texty na PC strašně zdržují. Budu s tím muset něco udělat !!!
    A Adámek je vážně úžasnej - krasavec :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Další nádherná stránka, Didi :-)) Kartičky od SS jsou opravdu krásné :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to opravdu vymakané a jak píší holky nahoře, písmo máš moc pěkné a "čtecí".... sháním psací stroj, ale asi se začnu učit opět psát.....

    OdpovědětVymazat
  5. hezké počtečníčko :) stránky jsou maximálně vychytaný a vyladěný.
    Didi je perfekcionalistka!
    Dialog o princeznách je perfektní. To se mám na co těšit až z naší malý budou taky padat moudra.
    > valilu

    OdpovědětVymazat