středa 20. května 2015

DIY tutoriál... Barevné hodiny

Zjistila jsem, že v práci potřebuji na zeď pověsit hodiny. Musím sledovat čas, abych včas byla tam, kde mám být :-) Od kolegyně jsem dostala hodiny, které byly úplně celé bílé. Jen černé hodinové ručičky a malý reklamní nápis. Mám ráda barvy. Nejlépe duhové. A tak jsem si na akvarelový papír přenesla přesnou velikost a tvar hodin a začala vytvářet svůj vlastní design.

 

Budete-li si chtít vyrobit také takové hodiny, udělejte první krok jako já. Vystřihněte si z akvarelové čtvrtky základ tak velký a v takovém tvaru, jako jsou hodiny. Poté přes masku naneste špachtlí modelovací pastu a nechte zaschnout.


Poté si připravte akrylové barvy a postupně je nanášejte na papír. Pro jejich zředění použijte rozstřikovač a vodu. Poté zasušte horkovzdušnou pistolí. Tímto postupem vám vzniknou zajímavé efekty.


Nyní si vezměte opět stejnou šablonu, kterou jste použili při použití modelovací pasty a na některá místa naneste pomocí aplikátoru barevné inkousty. Tím docílíte propojení celé plochy.


Nyní si připravte čísla. Chipboards natřete černou akrylovou barvou, použít můžete i černé gesso. Získáte intenzivní černou barvu.


Na mém projektu čísla téměř nenajdete. Nahradila jsem je písmeny :-) A to začátečními písmeny názvu každého čísla na hodinách.


Teď stačí už jen nalepit čísla na připravenou čtvrtku, čtvrtku nalepit pomocí oboustranné pásky na hodiny a zasadit do nich strojek a hodinové ručičky...


Děkuji za nakouknutí!


10 komentářů:

  1. bajecny napad s pismeny!!! to je bomba, Ilonko, to se ti bude vesele utikat na cas, vid :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko to je dokonalé !! A ten nápad s čísly a písmeny !! fakt super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, úžasné!!! Když jsi mi je popisovala, tak mé představy zdaleka nepředčily skutečnost!

    OdpovědětVymazat
  4. perfektné, aj farebné prevedenie aj čísla a písmená!

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda. Kam na ty nápady chodíš? Krásné provedení. To ti bude čas utíkat...

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu úžasný nápad! :-D Moc hezké:

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za vaše krásné komentáře :-) Těší mě, že se vám nápad líbí :-) Hodiny visí v práci a čas mi běží krásně barevně :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý nápad Ilonko a skvělé provedení. Nápad s použitím písmen je vtipný. :-)

    OdpovědětVymazat