úterý 26. května 2015

DIY tutoriál... Medaile na dětský den

Dnes jsem pro vás připravila takový malý návod nebo spíš nápad ke Dni dětí. Už několikrát jsem  dělala medaile pro různé místní události. A letos mě opět požádali z obce i ze školky, jestli bych neudělala medaile na dětský den. Do školky jsem loni dělala medaile sovičkové, letos si paní učitelky přály berušky.


Vše jsme si nařezala na plotru Silhouette. Berušky jsem paní učitelkám slepila pomocí 3D pásky a zbytek už si zkompletují samy. Mají toho "jen" 60 kousků :-)


A takhle budou medaile vypadat hotové.


K nám do Buše jsem měla k tvorbě volnou ruku. Vybrala jsem žluto - fialovou kombinaci, aby byly medaile univerzální pro kluky i holky.


Opět jsem si vše vyřezala na plotru a postupně kompletovala.


Lepila jsem pomocí 3D pásky a čokoládovou minci dvěma vrstvami oboustranné pásky, aby se vyrovnaly nerovnosti. Těch bylo jen 45 :-)


A abyste neřekli, že se medaile nedají udělat bez plotru, mám tu návod i na tuto variantu. Stačí dvě kolečkové raznice různých velikostí a stužka.


A medaile je hotová.


Přeji hezké oslavy Dne dětí!! 

6 komentářů:

  1. Bomba!!!! To je inspirace přímo na jedničku!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Supr, to budou mít děti radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Market, to je super nápad.... jsi jednička.....

    OdpovědětVymazat
  4. Medaile s čokoládovou kačkou jsou ÚŽASNÉ!!! A ještě 60 ks berušek - Ty seš teda šikulka :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Markét, Ty jsi ďábel. Tolik parádních medailí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Markét, prima nápad. Nechám se inspirovat!

    OdpovědětVymazat