středa 3. června 2015

Inspirace... Layout s květinami a malým skřítkem

Při balení na nedávný liberecký kurz mi padla do ruky fotka mojí dcerky v roztomilé elfí čepičce z Ikea. (No nekupte ji ve výprodeji za 49,-). Dcera na fotce vypadá jako malý lesní skřítek, a mě přišlo, že tato fotka přímo volá po romantickém květinovém aranžmá...


Čtvtku vyšší gramáže jsem přetřela čirým gessem, abych nepotlačila barevné ladění podkladu. (S oblibou tvořím na jemně tónované čtvtky. Je s nimi mnohem jednodušší práce než s klasickou bílou čtvrtkou).

Kolem místa, kde bude umístěna fotografie, jsem nalepila několik různě velkých pruhů papírů ze staré knihy (stříhaných od ruky). Přilepila filigránový chipboard od wycinanky (tak, aby ornament jemně vykukoval pod fotografií). A přes šablonu nanesla čirou embossovací (strukturovací) pastu.

Po vysušení jsem stránku postříkala sprejem v jemně zeleném tónu a po dalším přesušení přidala pořádnou dávku cákanců v různých odstínech zelené a bordó. Nezapomněla jsem samozřejmě ani na svoji oblíbenou černou tuš a zlatou akrylovou barvu.


Černým a tmavě zeleným voděodolným inkoustem versafine jsem natiskla několik krucánků. Podklad jsem zakončila pár kousky obarvené jemné i hrubší gázy a trochou zeleného sisalu (vše  důkladně přicvaknuto sešívačkou).


Fotku jsem podlepila tenkým kartonem. Mezi ni a podklad je připevněn ještě menší kousek lepenky, aby fotka mírně vystupovala, a dalo se pod ni schovat ještě pár dekorací.

Já jsem použila textilní větvičku, větší papírové a jutové květiny, několik jasně zelených třešňových kvítků na drátku, dřevěné výseky embossované zlatým práškem. Nejjednodušší je vždy začít od největších dekorací a pak postupně doplňovat menší.

 
Zdobení jsem zakončila zelenými papírovými listy, kovovými ozdůbkami ve tvaru ptáčků, dřevěnými embossovnými výseky, broušenými samolepicími kamínky. Na úplný závěr ještě několik natištěných krucánků a nápis sestavený z písmenek od Tima.




Přeji radostné romantické tvoření!

4 komentáře:

  1. Krásné barvy! Moc hezky zkombinované; ... jak zelená kvítka ladí s čepičkou:) Takové pěkné kovové ozdůbky mám také, na stránku jsem si zatím netroufla je použít:) Takže díky za inspiraci. A skřítek je Ti neuvěřitelně podobný:) Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné. Když vidím v konečné fázi takto udělanou stránku, tak jen žasnu, jak to tak dokážete krásně sladit, že to vše do sebe krásně pasuje. Jakmile se já pustím do nějakého toho tvoření a přiložím dvě kytičky a každá je třeba z jiného materiálu, už mi přijde, že se to bije a nepasuje to k sobě, takže nikdy nedocílím takové krásné bohaté kompozice. Asi se budu muset hecnout a přestat se bát kombinovat. :-) Verča S.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, moc děkuju za krásné komentáře :o)

    OdpovědětVymazat