středa 17. června 2015

Inspirace... Svatební v bordó

Svatební sezóna je v plném proudu, a tak i já mám práce až nad hlavu. Je to ale práce nesmírně příjemná - hned po přáníčkách k narození miminek jsou totiž svatební přání moje nejoblíbenější. Jako každý rok vymyslím hned několik přáníčkových návrhů. Jako každý rok se ale většinou stane jeden tím "top", který si svatebčané oblíbí, a já ho pak produkuji celé léto v drobných obměnách. Letos to vypadá na čtvercové přáníčko ve "vintage" stylu, a proto jsem ho také dnes vybrala jako inspiraci pro vaše tvoření.

Svatební přání ve stylu shabby chic.

I přesto, že nevěsty jsou poslední dobou, co se barev týká nesmírně vynalézavé, je bordó jakousi stálicí a nesmrtelnou klasikou. Protože však na velkých plochách působí hodně těžce, použila jsem papír v tomto odstínu jako nejspodnější vrstvu a rozhodla se do této barvy přáníčko doladit stuhou a růžičkami.

Svatební přání ve stylu shabby chic.

Vzorovaný svatební papír od ScrapBerry's jsem zjemnila tím, že jsem přes něj našila vellum (neboli pergamenový papír). A jako poslední papírovou vrstvu jsem naembossovala bílou čtvrtku. Embossování pomocí Big Shotu v kombinaci s distress inkousty nebo spreji mě poslední dobou hodně baví. Zde jsem použila embossovací kapsu s "vintage" motivem, okraje čtvrtky pak nastříkala sprejem, který jsem rozetřela papírovým ubrouskem. Aby se čtvrtka pěkně leskla, prostřední - bílou - část jsem natřela perleťovým dabberem.

Svatební přání ve stylu shabby chic.

Jako ozdoby jsou použité kartonové výseky (filigrány), saténová stuha a papírové růžičky. Pod ně jsem přidala sisal a přišila kovovou ozdůbku. "Vlaječka" s nápisem je ozdobena tekutými perličkami, a aby na podkladu lépe vynikla, přetřela jsem jí okraje distress inkoustem v odstínu Iced Spruce.

Svatební přání ve stylu shabby chic.

Voilá, svatební přáníčko v bordó je na světě a já věřím, že se z něj novomanželé budou těšit tak jako já, když mi vznikalo pod rukama.

Přeji krásné květnové tvoření!

3 komentáře: