středa 29. července 2015

DIY minikrabičky

Pred časom som vyrobila sadu darčekových obálok. Všetky boli z jednofarebných štruktúrovaných papierov, a vďaka rozmeru, ktorý som zvolila, mi ostalo dosť veľa zbytkov. A tak som z nich spravila takéto darčekové minikrabičky:


Dnes vám prinášam návod, ako sa dajú vyrobiť. Ako prvé som si vybrala moje zbytky papierov, boli to pásy v rozmere 30,5 x 7,5 cm:


Každý pás som orezala na rozmer 15 x 7,5 cm. Na jeden okraj som nalepila obojstrannú lepiacu pásku a pás zvinula do ruličky:



Potom som ruličku na jednej strane stlačila, do vnútra som vlepila obojstrannú lepiacu pásku a zlepila som strany k sebe:




Druhú stranu som ohla a stlačila do kríža:


Túto stranu som nezlepila, iba som do nej dierovačom vysekla dve dierky a zviazala stuhou:



Na záver som ju trochu ozdobila, pár drobnými výsekmi z ostatných zbytkov a tekutými perličkami:


A tu sú všetky pripravené krabičky:



Krabičky som pripravila na oslavu narodenín mojej Alice, pre ňu a jej kamarátky. Do vnútra každej krabičky som dala cukrík a pár lentiliek, a dievčatá mali pripravené drobné prekvapenie :)
A keďže piate narodeniny sú len raz, ešte som pre dievčatá urobila kvetinové papierové čiapky a kvetinové dekorácie na stôl. V papiernictve som si kúpila jednu papierovú čiapku, doma som ju rozobrala a podľa nej som čiapku prekreslila na biely papier, vystrihla a zlepila. Na každú čiapku som spravila veľký kvet z krepového papiera:



Z krepového papiera boli aj kvety na ozdobenie stola:



Krabičky, čiapky aj kvety mali úspech, dievčatá si ich vzali aj domov a moja Alica bola veľmi spokojná :) Ja tiež, pretože ma výroba veľmi bavila a naozaj nezabrala veľa času. Dúfam, že pre vás dnešný článok bol inšpiráciou, na záver prikladám pár fotiek z oslavy.


Prajem krásny deň


6 komentářů:

  1. Danko, to je NÁDHERA! Krabičky jsou roztomilé, ale i květy na čepičce a karafiáty na ozdobu stolu vypadají fantasticky. Dcerka musela být z tak krásné oslavy nadšená!!! Pro mě je to obrovská inspirace na další narozeninovou oslavu mojí dcerky!!! Díky!!! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitka, ďakujem krásne :) aj toto je jeden z dôvodov prečo zbožňujem papier :)

      Vymazat
  2. Moc hezké a opravdu roztomilé ....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné jemné barvičky, super nápad na dětslou oslavu.

    OdpovědětVymazat
  4. nadherne!!!! chtela bych byt tvoji dcerou nebo kamaradkami tve dcery :))) to muselo byt radosti!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem krásne! Dievčatá mali radosť, na nich je najkrajšie že sa vedia tešiť naozaj z maličkostí :)

    OdpovědětVymazat