pondělí 6. července 2015

Inspirace... Květinové přání a záložka

Zadání červnové challenge a také obrovské množství překrásných papírových kytiček, které nedávno doslova zaplavilo obchod Pretty Papers, mě inspirovalo k vytvoření květinového přání.

Když květiny, tak rovnou i na podkladu! Přes něj jsem sem tam pomocí šablony nanesla čirou embossovací pastu a kolem okrajů prsty do ztracena rozetřela zlatý patinovací vosk. Okraje jsou otřepeny ničičem okrajů a potřeny distress inkoustem (odstín vintage photo), aby přání získalo kýžený vintage nádech. Pro větší plastičnost jsem květinovou čtvrtku podlepila ještě papírem ve vanilkové barvě a mezi obě vrstvy jsou na několika místech navíc vlepeny kousky jemné gázy.


Část podkladu jsem pro zjemnění překryla vellumem. A přání bohatě dozdobila textilními i papírovými kytičkami, krajkou, gázou, hedvábnou stuhou, rozstřiženým chipboardem s motivem včelích pláství, kovovými ozdůbkami a mikroperličkami.


Přání je pro mou švagrovou ke kulatinám. A i když vím, že určitě bude patřičně dlouho čestně vystaveno na poličce v kuchyni, rozhodla jsem se do sady vyrobit ještě i záložku do knihy. Ta přece jen praktičtěji poslouží svému účelu a nebude jen na parádu...


A tady už je celá květinovo-narozeninová sada pěkně pohromadě.


Přeji radostné květinové tvoření!

2 komentáře: