pátek 3. července 2015

Inspirace... Sn@p! jako prázdninový deník

Jak jsem slíbila, jsem tu se svými prázdninovými deníky. Na jejich tvorbu se mi nejvíce osvědčila alba Sn@p! do Simple Stories. (Naskladníme 10. července.) Jsou to totiž alba velmi tvárná, již v základu vybavená jak plastovými kapsami, tak stránkami ze silných čtvrtek. Já mám ráda alba "sahací", takže varianta s papírovými stránkami mi velmi vyhovuje.


Většinou jsou to stránky z letních kolekcí stejných jako velké a  malé scrapbookové sady.  Díky tomu se pak dobře doplňují, pokud potřebujete stránky navíc doplníte je například 6" papíry. Čím různější stránky v albu jsou, tím je pak zajímavější.


Na dovolenou jezdím už standardně vybavená malou tiskárnou Selphy, někdy i s počítačem (ale z tiskárny lze tisknout i rovnou přes fotoaparát), samolepkami, pár výřezy, Keta razítky, lepidlem v rolátku a malým glossy, obálkou se zbytky papírů. Do alba se pak snažím použít co nejvíc místních materiálů - voucher na ubytování, mapa města, různé prospekty a letáky, sáčky od pečiva, krabice od pizzy, obaly z nákupů, visačky, atd.....

Album si většinou trochu připravím doma. Dám originál stránky od Simple stories, doplním menšími stránkami z 6" papírů stejné nebo ladící sady, přidám obálky.

Album z roku 2013 bylo takovým prototypem. Dovolená toho roku nebyla úplně ideální, co se počasí i nálady týče, tak mé tvůrčí nadšení nebylo takové a album mám až do dnes hotové jen z poloviny.

Ráda si občas hraji s detaily - tady jsem kufr od Kety omotala bavlnkou a vypadá báječně.


I v letním deníku ráda používám místní artefakty - tady to byl ubrousek z hotelu kde jsme na cestě k  moři přespali. Ale pozor, ubrousek má několik vrstev, takže se lepí velmi špatně. Proto přišla ke slovu mini sešívačka, kterou jsem taky měla s sebou.


Stránky jsem použila z mé milované sady Vintage Bliss od Simple Stories, určených přímo pro deník Snap.


Stránky jsou doplněné 6" papíry ze stejné sady a zdobené chipboards a samolepkami taky z Vintage Bliss.


Tady se mi k lepení hodil i moc hezký naturale obal od špaget. A má každoroční fotka našeho oblíbeného Parmezánu od Grand Moravia, co se dováží do Itálie. To mi prostě přijde super, český sýr v Itálii :-))


Samozřejmou součástí výbavy jsou i cestovní razítka od Kety.


Tady se zase hodil sáček od snídaňových croissantů. Hm, dala bych si hned :-)


Po fotkách opět následuje pravidelný deníkový záznam.


Co je dobré si určitě pořídit je zipová kapsa k albu. Buď se tam dají ukládat drobnosti, vstupenky nebo prospekty k nalepení a nebo ji použít na materiál ke zdobení.


To je pro dnešek vše. Album ještě čeká na dolepení, snad se k tomu brzy dostanu, fotky už mám připravené. A na příště mám pro vás nachystané album loňské. To je opravdu vytuněné a z dovolené jsem ho vezla vlastně hotové :-)

Díky za pozornost, přežijte ta vedra a těším se brzy na lepenou !!

4 komentáře:

  1. Nojo, Selphy. Ta je nepostradatelnou. Deník super, já se pořád nemůžu rozhodnout jaké papíry tam nacpu letos, aby ladily s dovčou a ani album nemám ještě objednané 😃

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, to je super úžasný album :) :) škoda, že nemám možnost tisknout fotky na dovče a mít tak deníček z dovolené hotový hned při návratu domů

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, tak jste mě tak inspirovala, že už mám objednanou základní sadu na sn@p albíčko z dovolené, už se moc těším na balíček a na prázdninové tvoření :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super ! To mám radost a je mi ctí ! A nezapomeňte se nám pochlubit, až bude hotovo !
      Ať vám to lepí !! :-)

      Vymazat