sobota 5. prosince 2015

KURZY... Vánoční přáníčka v Praze

Vánoční šílenství oficiálně začalo nejen v supermarketech, ale i v kreativních dílnách. Věnce, krabičky, taštičky, ale hlavně taky vánoční přáníčka se vyrábí o sto šest. A tak i já mám několik kurzů naplněných dámami, které letos nechtějí posílat přátelům pohlednice z pošty, ale chtějí je potěšit vlastnoručně vyrobeným přáníčkem. Tady je reportáž z úplně prvního z nich.


Co Vám mám povídat, Vánoce jsou silné téma, a tak jsem do poslední chvíle dělala ukázky, aby se měly holky čím inspirovat (a snad opravdu bylo z čeho vybírat). Připravila jsem taky vánoční balíčky, ve kterých měla každá účastnice svoje vlastní ozdůbky a chipboardy. To aby bylo všeho pro všechny dost a netahaly jsme se o poslední "Veselé Vánoce". Navíc, kdo balíček nespotřeboval, mohl si ho odnést a na vlně kreativity pokračovat v teple domova.




Všechny holky už jsou ve scrapování zdatné, a tak jsem měla v podstatě "volno", protože se v podstatě obstaraly samy. Jen jsem jim občas koukla pod ruce, prozradila pár osobních zlepšováků, nebo jak se dnes prý říká - "tríčků", a obdivovala vánoční kousky, které na pracovní desce pomalu vznikaly. 



Největší ohlas měla kolekce Christmas Wishes od First Edition, bledě modrá kolekce Snow Queen od Galerie Papieru, dřevěné chipboardy, které holky dostaly v balíčcích, a samozřejmě šablona rukaviček. Vzniklo ale i jedno netradiční barevné vánoční přání z kolekce papírů od Kaisercraft, roztomilé od shora dolů.



Takže tak jsme se měly v listopadu. Od té doby jsem kurzovala ještě několikrát - v kavárně nebo v kulturním domě... A pokaždé to bylo bezva. Můj poslední letošní kurz se uskuteční v úterý 8.12., protože pak už i já musím začít shánět dárky. Každopádně pokud Vy už všechny máte, tak si přijďte odpočinout a vyrobit si svoje vlastní vánoční přáníčko. Těším se na Vás!

Žádné komentáře:

Okomentovat