pondělí 15. února 2016

MOJE PRVNÍ TŘICÍTKA... DIDI

Při nedávném rozhovoru s Diankou několikrát v různých obměnách padla na obou stranách věta: "Udělala bych si nějakou třicítku". Mohlo by to zdánlivě vypadat jako rozhovor dvou běžných scrapařek a jejich letmé povzdechnutí... Jenže pro nás to znamenalo mnohem víc. Proto jsme se k tomu stále vracely, ale zároveň to nikdy tak úplně nedořekly... Až úplně nakonec, když jsme se loučily. Prostě jsme se vyhecovaly a dohodly se, že v únoru každá spácháme svou první třicítku! Naprostý životní mezník :-)


Musím sice přiznat, že (technicky vzato) svou první třicítku už mám za sebou hodně dlouho, dokonce dvě. Dělala jsem je před několika lety v pořadu Sama doma a byly na téma Zlínský filmový festival. Ty ale nepočítám, nebyly pro mě, nebyly o mě, prostě jsem něco slepila dohromady. Muselo to být neutrální a neosobní, o festivalu a tak nějak o ničem. A hlavně - scrapbookové možnosti oproti roku 2012 jsou nyní úplně někde jinde :-) Takže tyto stránky já prostě nepočítám...


Kromě těch zmíněných 12" mám za sebou ještě dvě 8" stránky. Ty ale taky nebyly pro mě, byly do kolektivně tvořeného alba pro kamarádku. Ty jsou mé úplně první a i po těch letech (jsou z roku 2011) se mi moc líbí a nic bych na nich neměnila. Ale - doma je nemám!


Nastal tedy čas udělat další krok v mé scrapbookové kariéře... a vyrobit SVOU první scrapbookovou stránku. Byl to boj, ale stálo to za to. Navíc jsem zjistila několik zajímavých věcí. Třeba že nechápu, jak někdo může scrapovat a nebýt u toho ve scrap obchodě!?!?! To nejde! Nebo nechápu, jak si někdo může koupit jen jeden arch nějakého papíru. Je si ta osoba vůbec vědoma toho, že ten stejný papír už NIKDY nepoužije znovu??? Jak s něčím takovým může žít? Dál třeba vůbec nerozumím tomu, jak můžu mít "své osobní" zásoby přibližně ve stejném objemu, jako jsou mé "firemní", a přesto nemít co použít! 

Každopádně jsem to nakonec nějak dala dokupy. Kdybych chtěla udělat tu nejperfektnější ze všech perfektních stránek na celém světě (což byl původní plán), nikdy by nebyla hotová. V určité chvíli jsem tedy přehodnotila svůj postoj, zřetelně si ujasnila, že na jedné stránce opravdu nemůžu použít všechny skvělé nápady z Pinterestu a šla do toho!

S touto hromádkou materiálu jsem nakonec vytvořila svou první třicítku.


Několik hodin mi zabralo přesunování všech ozdobiček pořád dokola po celé stránce. Nakonec jsem vše ustálila přibližně takhle... Pořád se mi nedařilo podtrhnout ten nápis, přišlo mi, že zaniká. Stěžejní pro mě byla volba krajkové šablonky, která ho snad zvýraznila. Pak už to šlo skoro samo.


Protože fotka je z podzimu, listy nesměly chybět. Použila jsem kombinaci razítek a vyřezávacích šablon.


Hlavní nápis je třpytivě zlatý, neodpustila jsem si proto jako doplněk ani zlatou krajku.


A nakonec mé oblíbené nápisy. Původně jsem měla vytištěný journaling, ale já tomu psaní moc nedám. Já to prostě umím popsat jen ve stylu "Byli jsme tam, dělali jsme tohle." A tím jsem tu stránku nechtěla zabít :-) Nakonec jsem tedy journaling umístila na protilehlou stránku, tu vám ukážu příště.


A tady už je, holka moje zlatá. Perfektní není, ještě bych dokázala chvíli posunovat sem a tam, ale jsem na ni pyšná :-) Hlavně vedle té protilehlé stránky je prostě dokonalá. Bohužel zlatá se fotí hodně špatně a tato fotka je jen zpoloviny tak hezká jako stránka v reálu :-) Ale to jistě znáte.

A víte co je vtipné? Nesnáším žlutou. A paradoxně vždy, když ji použiju na svých stránkách, mám pocit, že to je ono. Těm stránkám prostě moc sluší :-)


Všem, kdo dočetli až sem, děkuji. A pokud vás třeba má stránka inspiruje k tomu, abyste také začli a vytvořili si svou první třicítku, budu ráda, když se pochlubíte. Klidně emailem (info@prettypapers.cz), budu moc zvědavá! 

P.S. Dianka už to má taky za sebou :-)

21 komentářů:

  1. Veškeré úsilí stálo za to. Stránka je perfektní, musíš s ní mít velikou radost. Shluky lístků jsou moc povedené a zlatá stránce moc sluší. Emička je kočka. :-)
    No a s těmi papíry máš naprostou pravdu. Od každého alespoň tři kousky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Didi jsi dobrá !! Stránka je moc hezká, fotka Emičky dokonalá ! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná, moc se ti povedla. Myslím, že bys měla 30" stránky tvořit častěji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, jak je za mnou ta první, další už snad nepůjdou tak ztuha :-) Sama se těším na další.

      Vymazat
  4. Parádní! Skvělá celá, ale ty listy jsou naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná podzimní stránečka s perfektní modelkou! ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásna stránka, krásne farby! A s tými papiermi si to úplne trafila, tiež som cez víkend načala niekoľko nových a je mi už teraz úplne jasné, že ich budem dokupovať :))

    OdpovědětVymazat
  7. Didi, stránka je úchvatná!! Zlatá prostě nikdy nezklame ... a koukám, že budu potřebovat "krajkovou" šablonu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, nebýt krajkové šablony, která mě zachránila, možná nad tím sedím ještě teď.

      Vymazat
  8. Je to vážně moc povedená stránka! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě, že už mám vyfoceno, kdybych viděla nejprve tu Tvou, tak to mám tendenci přelepit... :-) Je krásná - stránka i Ema :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní! Stránka je krásná a navíc skvělá volba fotky! To se mi nechce věřit, že jsi tajně po večerech netrénovala :oD

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, moc Vám všem děkuji za komentáře. Jsem ráda, že se stránka líbí. Nemůžu se dočkat, až se pustím do další! Fotku už mám připravenou.

    OdpovědětVymazat
  12. juchuuuuuu, a je na svete!!! moooc gratuluji k "prvni" velke, ale skutecne prvni neni, pac prvni vypada jinak! tohle je parada!

    OdpovědětVymazat
  13. Paráda,krásná stránka!!! Já se taky moc ráda vracím ke 30* a tento rok jimi hodlám prokládat i PL album :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Paráda,krásná stránka!!! Já se taky moc ráda vracím ke 30* a tento rok jimi hodlám prokládat i PL album :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Didi, máš to krásné! Rázem je z tebe 30* profesionálka! :-)
    A moc jsem se u čtení pobavila... aneb, Jak může někdo scrapovat a nebýt ve scrap obchodě?! Jo! To je přesný. Ani nepotřebuju dělat 30* na to, abych si vždy zoufala, že nejsem ve tvém obchůdku, úplně mi stačí výroba přáníčka :-) Tak ať ti 30* vesele přibývají!
    Barča Housarová

    OdpovědětVymazat
  16. Didi, stránka je nádherná, 30* se znažím také občas dělat, je mi líto některou fotku vložit jen tak do kapsy.

    OdpovědětVymazat
  17. Aj som sa pobavila :-) "několik hodin mi zabralo přesunováni všech ozdobiček" ako keby som sa videla :-) ale stránka je fakt vydarená, pekná , stálo to za námahu!

    OdpovědětVymazat