středa 13. dubna 2016

INSPIRACE... Minialbum pre cestovateľov

Z jednej z posledných kolekcií od Simple Stories You Are Here som vyrobila malý cestovateľský album. Základ albumu je z kartónových dosiek, ktoré som si narezala na rozmer 10,5 x 15 cm. Každú dosku som po okrajoch nafarbila na hnedo pečiatkovacím tušom a potiahla papierom. Potom som začala zdobiť - všetky použité papiere, výrezy, rámiky, nálepky a svorky sú z kolekcie You Are Here. Poďte sa na album pozrieť bližšie.


Na niektoré stránky som spravila kapsičky, do ktorých som vložila kartičky zo zadnej strany podlepené bielym papierom - môžu sa využiť na zápisky alebo tiež na nalepenie fotografie. Takisto som kartičky podlepené bielym papierom vložila medzi niektoré kartónové stránky. Album som zviazala kovovými kruhmi, takže sa do neho dajú ešte dopĺňať strany. V albume je miesto na približne 12 fotografií:














Prajem krásny deň!

4 komentáře: