úterý 12. dubna 2016

MISTI seriál - 1.díl... Layering flowers (Vrstvení)

"Je tady!" Tak přesně tohle byl můj radostný výkřik, když jsem otevřela balíček od Didi. A co, že je tady? No přeci ta nejúžasnější pomůcka pro všechny, kteří tvoří přání a jiné papírové projekty - MISTI Tool. Toužila jsem po ní už velmi dlouho a stejně tak dlouho ji nemohla sehnat. S MISTI Tool lze dělat spousta technik. Umožní vám duplikovat přání tolikrát, kolikrát potřebujete - což oceníte zvlášť při zakázkách na svatby, vánoce apod. S MISTI bude váš otisk razítka vždy rovnoměrný a barva bude jednolitá. Přání, kde je potřeba použít maskovací papír, nikdy nebyla jednodušší ... Zkrátka MISTI určitě zaujme pozici vaší nejvíce používané pomůcky!
Já si pořídila menší verzi, tzv. mini MISTI, která se rozměrově hodí na tvorbu klasických přání. Mini MISTI je pro vaši představu pro výrobu projektu o maximálním rozměru 15 x 12 cm. A protože, jak jsem říkala, jde s MISTI milion technik, rozhodla jsem se, že si pro vás připravím seriál, kde několik z nich představím. Vítejte u prvního dílu, který je věnován vrstvení!


Pomůcky:
vellum
ozdoby

Pojďte se se mnou nejdříve podívat, jak vlastně MISTI vypadá



MISTI je vlastně takové okno s magnetickým dnem. Když odklopíte vrchní průhlednou část, najdete uvnitř magnetickou plochu, na které leží pěnová podložka a na ní čtverečkovaný papír pro snadnou orientaci, kam papír položit. Nezapomeňte svou MISTI otočit, protože na spodní straně najdete dva neuvěřitelně silné magnety, které vám pomohou udržet papír tam, kam si jej umístíte.


A teď první z technik, kterou s MISTI zvládnete určitě všichni - vrstvení (layering). Já jsem na ukázku této techniky vybrala razítka s motivy květin, ale k dostání jsou i zvířata, města apod. 


Smyslem této techniky je vrstvit na sebe otisky různých částí květu až do konečného složení kompletního tvaru. Doporučuji začít od nejplnější části a použít nejsvětlejší odstín inkoustu.
Bez čeho se neobejdete, jsou barevné inkousty. Já na tuto techniku doporučuji používat inkousty typu - Dye Ink, Hybrid Ink. Nepracuje se mi dobře s Pigment Ink, protože schne podstatně delší dobu. Jdeme na to :-)



Máme první otisk, který ale není dokonalý. Proto stačí pouze znovu nanést barevný inkoust a jednoduše znovu otisknout. To miluji! Díky MISTI Tool a magnetům totiž tisknete na milimetr přesně tam, kam předtím!!! A mrkněte na ten rozdíl...



Když je první vrstva hotová, přidáme druhou. Nezapomeňte - s každou další vrstvou použijeme  tmavší odstín inkoustu.



 Takto budeme pokračovat až do zkompletování celého květu. Já na tento konkrétní květ růže použila 4 odstíny červené a růžové barvy...


Květy máme a já chci samozřejmě přidat i lístky. Přichází na řadu stará známá maskovací technika. Zároveň chci ale vidět, kam přesně lístky umisťuji. Proto na hotový květ přiložím fólii, květ obkreslím, vystřihnu a připevním kouskem maskovací pásky.


A jdeme na to - postup použijeme úplně stejný jako u květů. Od nejsvětlejší barvy po nejtmavší ...






Přidáme nápis - použila jsem jeden z nápisů ze skvělých razítek Technique Tuesday.


Teprve až nyní vše vyjímám z MISTI! No není to paráda?!? Na stole nemám milion akrylových bločků, nezažívala jsem stres, zda se trefím otiskem (o to nemluvím o více vrstvách)... Miluji MISTI!!! Promiňte, trochu jsem se zase rozvášnila :-) 

Mám hotový hlavní panel svého přání. Teď už zbývá pouze dozdobit, přidat pro efekt ještě papír s potiskem a vellum a přilepit na přáníčkový základ.  Mám hotovo.



Vyrobila jsem pro vás ještě jedno přání ... No, co si budeme říkat. Je to jenom výmluva, kterou jsem použila pro ospravedlnění mého celodenního šílenství před manželem. Popravdě, propadla jsem MISTI a prostě musela tvořit. :-)



A co vy? Už svou MISTI máte? Pochlubte se, jak ji využíváte vy třeba na našem Pinterestu!!! 
Už se těším na další inspiraci :-)

Krásný den!

9 komentářů:

  1. překrásná ukázka! Jak výsledné přání tak použití tohoto nástroje:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasne a výsledky ještě lepší :-) Moc krasné

    OdpovědětVymazat
  3. Super pomůcka a užitečný seriál. Přáníčka jsou krásná. A já uvidím jak dlouho si budu říkat "TOHLE NEPOTŘEBUJU!"

    OdpovědětVymazat
  4. k cemu to slouzi mi bylo dlouho zahadou, ted je mi to jasne, je to proste paradni vychytavka a ten konecny produkt je dokonaly, moc se ti to povedlo a dekujeme za vyborny serial!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super věcička a přáníčka máš nádherná (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak doteď jsem byla přesvědčená, že tohle opravdu nepotřebuju . Bohužel po přečtení tvého článku a hlavně po shlédnutí fotek těch překrásných přání, jsem přesvědčená o naprostém opaku !
    OMG !!! :-)))))

    OdpovědětVymazat
  7. Holky všem moc děkuji :-) Jestli ještě váháte nad investicí do MISTI, počkejte na další díl ... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Teri, to je naprostá pecka! Vrstvení razítek vypadá fantasticky! Už mě ten neustále přítomný banner s upoutávkou na objednávku MISTI u Didi v e-shopu trošku zlobil, ale teď to beru zpět, protože tohle vypadá na další dokonalou vychytávku :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Jitu - MISTI je parádní!!! A má úchylka došla tak daleko, že jsem si koupila i velkou verzi ...

      Vymazat