středa 6. dubna 2016

PROJECT LIFE CHALLENGE 04/2016

Máme tu už čtvrtou challenge tohoto roku. A v té březnové vesměs pečící a trochu taky vařící jste nás velmi mile překvapily svou účastí! Pokračujte dále, milé dámy, protože nás moc baví sledovat, jak dokážete každé téma zpracovat nejrůznějšími způsoby. V dubnu se posuneme z kuchyně k fotoaparátům - potrénujeme zachycování okamžiků všedního dne a poškádlíme kompozice... Ale nebudet to jen tak. Jste zvědavé?!



TÉMA: Photo Challenge

  • ZADÁNÍ: vytvořte PL stránku na které budou SOUČASNĚ alespoň dvě fotografie z následujícího seznamu
  • PODMÍNKA: projekt musí být nově vytvořen a před zveřejněním na našem blogu nesmí být publikován jinde (facebook, osobní blog, pinterest apod.). 
  • JAK SE ZÚČASTNIT: 
    • pokud ještě nejste členem, přidejte se k naší facebookové skupině Project Life - Česká republika
    • vyfoťte hotovou stránku a přidejte fotku do aktuálního alba Project Life Challenge na Facebooku, nepostujte fotky na zeď, ani do svých vlastních alb (tam si je ale samozřejmě můžete nahrát taky) 
    • ke každé fotce připište pro jistotu Vaše jméno a PL Challenge 04/2016
  • TERMÍN: čtvrtek 28. dubna 2016
  • VÝHRA: Samozřejmě, že vaše snažení nezůstane bez povšimnutí :-) Na konci každého měsíce vybereme 1 z vás, která obdrží dárkovou poukázku v hodnotě 200 Kč pro nákup v e-shopu Pretty Papers.


A naše inspirace pro Vás:

MARKÉT


Na téhle jarní stránce se mi podařilo z photo seznamu splnit západ slunce a kosmetiku. Proč západ slunce? Protože je to kouzelná až magická chvíle. Jsme sice na kopci, ale sousední domy mi vždycky vadí při focení zahrady. Ale při západu slunce je to naopak, sluníčko se za ně začne schovávat a já pak díky tomu ulovím takovou hezkou fotku .

A kosmetika? Fotku z vlastní kosmetiky už jsem si do PL dala několikrát, ale když si udělala v pokojíčku kosmetický salón Ája, nešlo nefotit  Opakuje se to celkem pravidelně, jakmile má pocit, že ji čeká něco významného – třeba tanečky ve školce, najednou zmizí a za chvíli se vrátí patřičně vybarvená.

DIANKA


Na téhle stránce z 10. týdne by se našlo dokonce víc položek z dubnového photo seznamu. Ale já jsem nakonec vybrala dvě poslední kapsičky. Fotky z PL kurzu v Praze jako "vyrábíme spolu", protože to byl kurz, který se opravdu hóódně povedl. Reportáž z něj si ostatně můžete přečíst tady. a 


Jako druhou fotku jsem vybrala naše kachní hody. Voucher na kachnu do restaurace Léta Páně u nás v Dolních Počernicích kupujeme už pravidelně a chodí tam jak Majerovi (moje rodina), tak rodina mého Honzy. No, a schválně, jakou kolonku photo challenge jsem splnila. Samozřejmě kachna "před a po" :-)

Tolik za nás a my už se teď těšíme se na Vaše úžasné příspěvky! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat