pondělí 9. května 2016

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... Srdiečko z pásikov

Májová challenge sa nesie v znamení pásikov a ja som si dnes pripravila inšpiráciu, ako využiť zbytky z papiera a urobiť si pásikavé srdiečko na prianie, layout alebo tag.


Toto prianie so srdiečkom som urobila z kolekcie Capsule Geometric Neon od Papermania. V kolekcii sú krásne farebné papiere na bielom podklade, veľmi sa mi páčia aj zlaté prvky na papieroch (zlatá je v poslednom čase pre mňa veľmi atraktívna :) ). Vybrala som si dva už rozstrihané papiere, jeden s motívom kvapiek a druhý s veľmi jemným motívom kruhov:


Nakreslila a vystrihla som si srdiečko, ktoré som potom striedavo obkresľovala a vystrihovala na zostávajúce kúsky papiera. Srdiečko som neprekresľovala celé, ale iba jeho hornú časť, na každý papier približne o 2 cm menšiu:


Papiere som striedala - kvapky, kruhy, kvapky, kruhy - a jednotlivé vrstvy som potom na seba nalepila. Po nalepení som si nožnicami zarovnala okraje celého srdiečka:


Použila som ho na mini prianie, na podklad som opäť zvolila papier s motívom kvapiek, doplnila som malý text a "falošné šitie" čiernou fixkou:



A napokon som si skúsila ešte jedno zo zbytkov kolekcie Carpe Diem od Simple Stories:


Skúste si takéto srdiečko tiež a zapojte sa do našej pásikavej challenge :)

Prajem krásny deň

Žádné komentáře:

Okomentovat