pátek 13. května 2016

DESIGN TEAM... Ivana

Před dvěma dny jsme vám představili nové webové stránky, dnes vám jako bonus představíme novou členku našeho design teamu. Připravili jsme pro ni na úvod několik otázek, a v dnešním příspěvku najdete její odpovědi... 

Přivítejte prosím...Ivanu!

Ivka nás zaujala svými projekty, které pravidelně posílá do soutěží. Její přáníčka jsou super, ale její stránky jsou ještě o level výš :-) Na každém layoutu najdete tolik nápadů, inspirace, nebojí se zkoušet nové netradiční věci. Její stránky prostě milujeme a vy si je rozhodně zamilujete taky!


Řekni nám, prosím, něco o sobě.
Volám sa Ivana, žijem v Bratislave a  pred pár dňami som oslávila 33 narodeniny. Pred mesiacom som začala pracovať ako odborný predajca vo firme zaoberajúcej sa plastovými oknami. Mám priateľa, ktorý ma 100% podporuje v mojej tvorivej činnosti za čo som mu veľmi vďačná. Mám rada hudbu a odmalička je mojím najobľúbenejším obchodom papiernictvo :) Scrapbooking je mojou najväčšou záľubou a zároveň aj relaxom.

Jak ses dostala ke scrapbooku?
Ku scrapbooku som sa dostala cez cardmaking. Pred necelými 3 rokmi ma poprosila sestra či by som jej nevyrobila prianie pre kamarátku, a tam sa to celé odštartovalo. Začala som skúmať na internete rôzne stránky, videá, návody, blogy, kde som sa postupne oboznamovala čo to vlastne ten scrapbook je. A už nebolo cesty späť :)



Co je Tvou hlavní parketou, co převážně tvoříš?
Na začiatku roka som si dala predsavzatie tvoriť viac  klasických 30" stránok a to sa mi zatiaľ darí plniť pretože tie u mňa  momentálne prevládajú. Ale tvorím taktiež Project Life stránky, ktoré robím po mesiacoch a udalostiach. A samozrejme nemôžu chýbať ani priania, ktoré tvorím väčšinou pre rodinných príslušníkov k rôznym príležitostiam, a občas aj priamo na objednávku.

Máš oblíbenou značku a případně i nějakou scrap-superstar, kterou sleduješ?
Vyslovene obľúbenú značku nemám, som z tých, ktorý si dokážu nájsť z každej značky niečo :-) Ale ak by som mala nejakú vybrať tak by to bolo Simple Stories ich kolekcie sa mi veľmi páčia. Takiež aj razítka Lawn Fawn. Čo sa týka mojej scrap-super star tak je to v poslednej dobe jednoznačne Missy Whidden jej layouty sú pre mňa veľkou inšpiráciou. A ešte rada sledujem na youtube Vicky Papaioannou.




Pět oblíbených pomůcek, bez kterých nemůžeš být?
Lepiaci roller, razítka, big shot, papierové čtvrtky, čierna razítková poduška.

Je nějaká technika, kterou bys letos chtěla vyzkoušet?
Chcela by som si určite raz vyskúšať prešívanie na stroji. Keďže šijací stroj nevlastním všetko vyšívanie, ktoré robím na svojich stránkach je ručne. Strojom by som určite ušetrila veľa času a hlavne výsledný efekt sa mi na stránkach aj prianiach veľmi páči.



Rada pro začátečníka...?
Netreba sa báť ale treba sa odhodlať a pustiť sa do tvorenia. Všetci sme nejak začínali. A ako sa vraví cvik robí majstra. Treba skúšať rôzne techniky, materiály a časom človek zistí čo sa mu páči a vyhovuje najviac.

Jak vypadá Tvůj stůl během pracovního procesu?
Keby len stôl :) začína to poriadkom a končí to totálnym chaosom :-) Na začiatku mám na stole veľký pracovný priestor a pár základných veci , ale v priebehu tvorenia postupne vyťahujem ďalšie a ďalšie veci,ktoré pribúdajú na stole a pracovný priestor sa zmenšuje a zmenšuje. V závere nie je skoro žiadne miesto na stole a v izbe to vyzerá ako po tornáde :D všade je niečo: na stole, na zemi, na posteli a pod.

Těšíte se na Ivčiny layouty a Project Life stránky...? Napište jí to v komentářích! Ze všech komentářů na konci týdne vylosujeme jednu z vás a pošleme jí malý dárek ve stylu Ivčiny tvorby, sadu ozdob od Simple Stories.

25 komentářů:

  1. Ivčiny stránky jsem obdivovala v každé soutěži a je to styl,který se mi moc líbí a který bych taky jednou chtěla zvládnout :-) takže se moc těším na její návody a inspirace :-) moc gratuluji Ivči i prettypapers za skvělou posilu

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, tvoje stranky se mi v challengich vzdy moc libily a divila jsem se, ze nejsi v zadnem desing teamu. Tak uz je to tu, gratuluji a tesim se na tve prispevky :)

    OdpovědětVymazat
  3. oooo, Ivanko, to sa tesim! moooc gratuluji!!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem, Ivka, a teším sa na krásne stránky! ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem, Ivka, a teším sa na krásne stránky! ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ivku, sleduji už nějakou dobu i její tvorbu a musím uznat, že mě moc oslovila. Hodně štěstí v tvoření :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Super! Moc gratuluji :-) Ivči tvá tvorba se mi moc líbí a už se moc těším na tvé příspěvky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky zlateee diiiki moc. Mám velkou radost a je mi ctou byt sucastou tohto super teamu. Snad sa Vam budú moje vytvory páčiť aj naďalej :-)

    OdpovědětVymazat
  9. krásne stránky, gratulujem a teším sa :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee moc gratuluji. To je super, Ivanko..:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Super! Už se moc těším na příspěvky, Tvá tvorba se mi moc líbí!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Ivci paráda. Moc gratuluji a tesim se na inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee,to je supeeer.Mam rada tve tvoreni,vsak ty vis. ;-) Gratuluji a budu se moc tesit na dalsi tve prispevky.At se ti pro me oblibene Pretty dobre tvori. VERCA SEMBOLOVA

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji, Ivi, vítej! Už se těším na nové články, Tvoje práce jsou překrásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diiiiki moc Jituš mam velkou radost že môžem byť medzi Vami. Každá jedna máte krásne výtvory.

      Vymazat
  15. Já se jen mohu přidat a říct, ze Tvoje tvorba je prostě úžasná! Už ted se tesim na Tvé příspěvky a ještě jednou gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  16. Já se jen mohu přidat a říct, ze Tvoje tvorba je prostě úžasná! Už ted se tesim na Tvé příspěvky a ještě jednou gratuluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji a moc se těším na inspiraci ikdyž velké stránky nedělám ráda si je prohlížím.:)

      Vymazat
  17. To mám velikou radost - Ivančiny prijekty jsou nádherné! Gratuluji, Ivanko :)

    OdpovědětVymazat
  18. Vítej mezi námi Ivanko!!! Těším se na tvé projekty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diiiki moc Terez som veľmi rada a ja sa teším na tvoje super krásne priania ;)

      Vymazat
  19. A já si říkala, proč ta Ivča není v žádném DT, když je to taká papírová bohyně. Tak se budu těšit;)
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  20. Ivanka si super sikovna a robis krasne veci. som tvoj fanda ;) velmi sa s tebou tesim !!! vela inspiracie ti zo ♥ prajem

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji a těším se na tvoje články. :-)

    OdpovědětVymazat