pondělí 16. května 2016

MISTI seriál - 3. díl... Vrstvení

A je to tady - 3. díl inspirace s MISTI! Dlouho jsem uvažovala jakou další techniku vám s MISTI ukáži a uvědomila jsem si, že bych to nebyla já, abych nevyužila "zvířecí" razítka :-) Jasně, řeknete si, že technika vrstvení s maskovacím papírem a razítky už tu byla. A máte pravdu! ALE ... nikdy to nebylo tak jednoduché ... 


Pomůcky:

hladký bílý papír o vyšší gramáži
maskovací papír
barevné inkousty
Copic Markers
černé gelové pero

Tak jdeme na to :-) Bílý základ jsem si nejprve upravila do požadovaného rozměru a na maskovací papír natiskla všechny motivy zvířátek, které jsem chtěla použít. Vystřihla je, připravila základ do MISTI a šla jsem vrstvit. Jediné, na co musíte v tuto chvíli díky MISTI dávat pozor, je pořadí zvířat - to, které má být v popředí, se tiskne první ... A že otisk není nejostřejší nebo dostatečně černý? V pohodě - s MISTI hračka. Zkrátka znovu naneste razítkovací barvu a otiskněte. Budete totiž tisknout do stejného místa :-) V mém případě používám Memento Tuxedo Black, protože je takříkajíc "Copic friendly", ale na můj vkus není až tak černý, a proto každý motiv otisknu dvakrát.



Po otisku slona přiložím větší želvu, ale razítkovat jdu tu menší. Chci totiž, aby to potom ve výsledku vypadalo, jakoby menší želva stála na krunýři větší kamarádky... :-)




A máme navrstveno! Maskovací papír je na všech vytištěných motivech, protože chci nanést trochu barvy na pozadí, ale není to nutné. Na pozadí jsem nanesla 4 odstíny Distress Inks (nebe - Stormy Sky a Tumbled Glass; tráva - Mowed Lawn a Shabby Shutters).

TIP OD TERKY:

Pokud nechcete nanášet barvu na pozadí, stačí vám pro tuto techniku obyčejný lepící bloček. Tam, kde se motivy dotýkají, jej jednoduše přiložíte a razítkujete. 



A po odstranění maskovacího papíru ...


Rozhodla jsem se přidat ještě pro slavnostnější náladu pár hvězdiček - ty jsem narazítkovala pomocí 3 odstínů inkoustu. V mém případě žlutý, červený a zelený, protože jsem se chystala stejné barvy použít i na vybarvení :-)


Použila jsem na vybarvení Copic Markers, ale vy použijte to, co máte rádi vy :-)



Ještě nápis - na ten jsem použila skvěle černý inkoust Versafine Onyx Black ...


Přizdobit zbytkem barevného papíru (doporučuji takový, kde se opakují barvy, které jste použili ...). Můj odstřižek je z kolekce Simple Stories Let's Party


Připevnit na přáníčkový základ a JE TO!!!


A tady je další inspirace pro vás :-)


razítka Lawn Fawn Party Animal

Přeji krásný a pohodový den!!!

14 komentářů:

  1. Terezka pranicka sú úplná pecka. Jedno krajsie ako druhe :-)a tie zvieratka aach krása :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, všechny přáníčka jsou TOP a vidím svá oblíbená razítka s pejskem a holčičkou od MFT ...:-) Katka K.

    OdpovědětVymazat
  4. sú fantastické, mám chuť začať sa učiť vyfarbovať razítka :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné....od koho jsou ta razítka slon, želva a ptáci?

    OdpovědětVymazat
  6. Ty zvířátka jsou roztomilá :-)

    OdpovědětVymazat