čtvrtek 5. května 2016

PROJECT LIFE CHALLENGE 05/2016

A je tady květen - měsíc lásky a květeny. Všude kytky, zamilovaní, Petřín je v obležení a jaro začínají pociťovat i alergici... :-) A nesmí samozřejmě chybět ani naše PL challenge. Tentokrát jsme se zadáním nešly daleko a vymyslely jsme pro vás soutěž veskrze v duchu máje. Tady je zadání a pod ním se můžete podívat, jak jsme si s ním poradily my!



TÉMA: Kvetu, kveteš, kveteme...

  • ZADÁNÍ: vytvořte PL stránku, na které bude vyfoceno něco krásně rozkvetlého - ideálně ve velké kapse, nebo aspoň v malé kapsičce :-)
  • PODMÍNKA: projekt musí být nově vytvořen a před zveřejněním na našem blogu nesmí být publikován jinde (facebook, osobní blog, pinterest apod.). 
  • JAK SE ZÚČASTNIT: 
    • pokud ještě nejste členem, přidejte se k naší facebookové skupině Project Life - Česká republika
    • vyfoťte hotovou stránku a přidejte fotku do aktuálního alba Project Life Challenge na Facebooku, nepostujte fotky na zeď, ani do svých vlastních alb (tam si je ale samozřejmě můžete nahrát taky) 
    • ke každé fotce připište pro jistotu Vaše jméno a PL Challenge 05/2016
  • TERMÍN: úterý 31. května 2016
  • VÝHRA: Samozřejmě, že vaše snažení nezůstane bez povšimnutí :-) Na konci každého měsíce vybereme 1 z vás, která obdrží dárkovou poukázku v hodnotě 200 Kč pro nákup v e-shopu Pretty Papers.

A naše inspirace pro Vás:

MARKÉT

Jak  píše níže Dianka, nachystaly jsme si past samy na sebe :-) Když jsme vymýšlely téma na květen, říkala jsem - Di, všude to bude samá láska, ale květen, je od slova květy, takže kytky. No a bylo rozhodnuto. Ale znáte to, myšlenka, pak spousta času a pak najednou na všechno pozdě.


Ale díky Di jsem se hecla a úplně novou stránku nalepila. Už proto, že tam mám opravdu moc hezké květinové fotky - aspoň já mám ten pocit :-)


Na úvodní kartičku jsem si dala mé oblíbené skalkové tulipány, do velké koláže všechny skalničky co mi vyrašily a i květy ledové, co vyrašily v noci na oknech :-)


A protože všude kvete spousta pampelišek, věnečková nemohla chybět. Jsem ráda, že pampelišky rozveselily i mou stále smutnou babičku, tak pokud by na vás přišel splín, třeba z toho že nestíháte, uvijte si věneček, je to bezva :-) Pampeliška je prostě léčivka po všech stránkách !


Držím palce, ať vám to lepí a super bude, že my máme duben, ale vy už budete lepit květen !!!

DIANKA

Project Life challenge tento měsíc bude hlavně pro ty, kdo jsou aktuální. A i my dvě s Markét, které se v albech pohybujeme někde kolem posledního sněhu a Velikonoc, zastihl tenhle úkol nepřipravené. A to jsme si, prosím, zadání vymyslely samy. Inu, nebylo zbytí a bylo třeba to hecnout. Přeskočit pár týdnů a zahrát si na to, že absolutně držíme krok. A musím vám říct, že to bylo hodně dobrý, lepit zase jednou přesně to, co je za okny. Takže, nezoufejte, jestli to máte jako my, vyfoťte někde nějakou pěknou třešeň a zapomeňte na skluz
Nalepte si květen! 



Já jsem nejprve potkala v žižkovském parku lán narcisů. V době, kdy na teploměru bylo asi 5 stupňů si tam na mě počkaly a rozzářily mi den.


Ale pak už jaro nabralo obrátky a dva dny před prvním májem bylo na polibky pod třešněmi všechno připraveno.


Tak se těšíme na vaši květenu!

Markét & Di

1 komentář: