úterý 30. srpna 2016

DIY TUTORIÁL... Easel Card

Dnes som si pre vás pripravila návod na tzv. easel card, čiže prianie so stojanom...


Na základ priania som si pripravila jeden pohľadnicový základ v rozmere 13,5 x 13,5 cm a biely papier vyššej gramáže v rozmere 12 x 12 cm:


Na jednu stranu pohľadnicového základu som nalepila papier z kolekcie It's a girl od Carta Bella, menší štvorec som ozdobila papiermi a nálepkami z rovnakej kolekcie:


Tú stranu pohľadnicového základu, ktorá je potiahnutá papierom, som v strede preložila na polovicu smerom do vnútra:



Na pravú časť preloženého základu som obojstrannou lepiacou páskou prilepila ozdobený menší štvorec:


Do vnútra neozdobeného základu som nalepila na okraje dve samolepiace perličky, ktoré budú držať ozdobenú časť priania po jeho preložení:


Na záver sa prianie takto jednoducho zloží a oprie o perličky vo vnútri:








Prianie sa dá vytvoriť aj v tvare obdĺžnika, ale odporúčam jeho orientáciu na výšku, takže si treba vyrezať aj jeho základ:







Prajem krásny deň

Žádné komentáře:

Okomentovat