pondělí 10. října 2016

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... SVADOBNÉ PRIANIE

Témou októbrovej challenge sú rozprávky a mňa táto téma inšpirovala k vytvoreniu rozprávkového svadobného priania. Veď pre mnohých je svadobný deň ako z rozprávky :) A takisto samotné rozprávky sa často končia svadbou a všetci žijú šťastne celý zvyšok života.


Hlavným motívom priania sú kartónové výrezy od Wycinanka, a keďže spolu sú dosť veľké, základ priania som si vyrezala z tvrdého bieleho papiera v rozmere 18,5 x 11 cm (resp. 22 cm). Podkladové papiere som si vybrala v jemnej fialovej farbe. Skombinovala som papiere Spring Garden 04 a Lavender Garden 06 od Craft & You:


Kartónové výrezy som naembosovala bielym práškom s trblietkami, takže sú celé nádherne ligotavé. Použila som rámik so srdiečkami, koňa s kočiarom a keďže k dobrému koncu v rozprávkach obvykle pomôže víla, tak víla nemohla chýbať:


Prianie som navrstvila, dozdobila bielou čipkou, nalepila výrezy a pár drobných fialových kvietkov, drobné výseky motýlov a na záver som pridala biele tekuté perličky:



Do vnútra som ešte spravila kapsičku na zasunutie peňažného daru:


A rozprávkové svadobné prianie je hotové:


Dúfam že sa necháte tiež zlákať rozprávkovou témou a teším sa na vaše priania a layouty. 

Prajem krásny deň

2 komentáře: