pondělí 3. října 2016

DIY TUTORIÁL... PŘÁNÍ S PŘEVLÉKACÍ PANENKOU

Pamatujete si ještě papírové převlékací panenky? Před časem jsem podobné retro vystřihovánky zahlédla v papírnictví. Převlékání šatiček bude malé holčičky bavit nejspíš vždycky, a tak jsem si řekla, že zkusím podobnou panenku vyrobit i pro svoji dceru.



Doma mám několik razítek roztomilých holčiček Gorjuss. S oblibou je používám na přáníčka pro malé slečny - je to sázka na jistotu. Jejich vybarvování je navíc perfektní relax. Jednu panenku jsem natiskla na papír (používám fixy Copic, tiskla jsem proto inkoustem Memento na vodní bázi) a vyrobila jednoduché přání.


U původních vystřihovánek mě dost rozčilovala bílá ohýbací poutka, která měla držet šatičky na panence. Vždycky jsem je stejně ustřihla a šatičky připevnila kancelářskou sponku. Přání by však sponky hyzdily, a tak jsem na každý kousek oblečku nalepila suchý zip.


Dovnitř přání jsem připravila "šatník" na náhradní oblečky.

  
Natiskla si na papír několik dalších "Gorjussek", vybarvila jim šatičky a vystřihla.


 Hotové oblečky je nutné pečlivě uklidit.


 Suché zipy drží až příliš pevně. Nechtěla jsem, aby se po pár odlepení šatičky roztrhly, a tak jsem kolečkům s kožíškem trochu přistřihla chloupky.


A tady ještě přehlídka několika různobarevných modelů přímo na panence...


Jak velký šatník svojí panence dopřejete záleží čistě na Vás :-)

Krásný den!

7 komentářů:

  1. JIto, to je bozi!!! dcerka musi byt nadsena!!! ja zase ted podlepovala ty vystrihovanky magnetem

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto dokonalé, úplně mě to dostalo. Ukládám a určitě někdy využiju.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. No teda! to musela být dcerka opravdu nadšená! A měnit barvu vlásků by mohlo být byla taky super...

    OdpovědětVymazat