pondělí 31. října 2016

INSPIRACE... LAYOUT SWEET DREAM

Dneska som tu opäť s inšpiráciou pre Vás na ďalší layout. Verím tomu, že každá z Nás má minimálne jednu obľúbenú dizajnérku, ktorú pravidelne sleduje a nechá sa ňou inšpirovať. Pre mňa je za posledné obdobie tá No.1 jednoznačne Missy Whidden (samozrejme teda aj okrem iných šikovných dievčat, ktoré pravidelne sledujem),  prečo to ale spomínam? Pretože aj ten dnešný layout, ktorý som vytvorila je inšpirácia z jej stránok.


Použitý materiál:
biela podkladová štvrťka
6x6 papiere z kolekcie Inspire od Becky Higgins
nožnice
bavlnka na vyšívanie + niť
drevené hviezdičky
skalpel
samolepiaca abeceda
lepidlo



Základom stránky sú obláčiky, ktoré som si nakreslila a následne ich vystrihla a vyrezala.
Potom som každý jeden obláčik podlepila farebným papierom.


Aby neostala podkladová štvrtka len biela, použila som gelatos farbičky, ktoré som pomocou fólie naniesla na stránku. Chcela som tak vytvoriť podklad, ktorý by vyzeral ako "nebo" na ktorom sa budú oblaky vznášať.


Fotku som nechala čierno-bielu, podlepila som ju farebnými papiermi, pridala pár ozdôb v podobe drevených hviezdičiek, svoriek v tvare obláčikov a nakoniec nápis sweat DREAM.
Na záver prišlo na rad pár ručných stehov (každý obláčik som v spodnej časti prešila ) a pár enameliek vo farbách, ktoré som použila.


A výsledok môjho tvorenia je tu.
Ako sa Vám páči??
Ja mám tento typ stránok veľmi rada, síce je to trošku časovo náročnejšie (to vyrezavánie, šitie a pod.) ale myslím, že výsledný efekt stojí za to.
Ďakujem za Vás čas.
Krásny jesenný deň Vám želám.

14 komentářů:

  1. Dakujem dievčatá za milé komentáre,ktoré ma potešili 😉😊

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem dievčatá za milé komentáre,ktoré ma potešili 😉😊

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi to je krása, skvrny se Ti hodně povedly, šití je krásné..a nitka...prostě super! A Missy..je nejlepší!!!!:))
    Anička

    OdpovědětVymazat
  4. Ivo, krásná, jemná, dětská stránka. :-) Taky se mi moc líbí Missy.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, máš to krásné. A douho tu na blogu nic nebylo, tak jsem ráda, že zase se mám čím kochat. Jen se chci zeptat, máš tam sweat (=potit se anglicky) schválně a nebo to měly být sweet dreams, sladké sny?

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeeej diiiki za upozornenie vobec som si to nevšimla a ani nejak neuvedomila :-) malo to byť sweet ani neviem ako sa mi tam to a dostalo :-) musim to opraviť ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda! Nejako nestíham komentovať, ale registrujem každý Tvoj nový skvelý layout! :-)

    OdpovědětVymazat