čtvrtek 6. října 2016

INSPIRACE... PŘÁNÍ S VRSTVENOU SCÉNOU

V poslední době si začínám opravdu myslet, že se vše nějak zrychluje.V obchodech se začínají objevovat kolekce a zákaznice nechtějí nic jiného než vánoční přání. Jsou Vánoce opravdu tak blízko? Já upřímně doufám, že je ještě spousta času ... Nemám totiž zimu ráda! Jedinou dobu v mrazivých měsících, kterou jsem ochotná vzít na milost, jsou Vánoce. Když si tedy odmyslím to běsnění okolo dárků a nesmyslné generální úklidy ... A jak jsem tak vymýšlela různá přání, napadlo mě, že jsem dlouho nedělala tzv. vrstvené přání. Nakonec jsem si řekla, že by to mohlo zajímat i vás, a tak je tady má další inspirace ...


Pomůcky:
bílý papír o vyšší gramáži
barevný papír o vyšší gramáži
razítka - motivy a textové
vyřezávací šablony
Copic Markers
enamelové tečky
pěnová páska

Nejprve je dobré si vše připravit, protože potom už je sestavení přání jednoduché a celkem rychlé. Takže co všechno jsem si připravila? Natiskla jsem pomocí MISTI a černého inkoustu Memento (je přátelský ke Copics) motivy, které jsem si pro své přání vybrala ...


... připravila jsem si základní panel přání (rozměr 17x13cm) a ve stejném rozměru i tzv. vrchní kryt. Do vrchní vrstvy jsem pomocí vyřezávací šablony a BigShotu vyřízla kolo a stejnou kruhovou šablonu následně obkreslila na základní panel. Tento tužkou obtažený kruh mi následně poslouží jako vodítko, abych věděla, co bude viditelné.




No, a protože mám ráda, když je vytvořená scéna ohraničená, vzala jsem si tmavě modrý papír a stejnou vyřezávací šablony + její o velikost větší ségru a vyřízla kontrastní kraj.



Pomocí šablony jsem si vyřízla z bílého papíru sníh.



Pomocí MISTI, DYE inkoustů a razítka jehličnanů jsem si připravila stromy a vyřízla je.





Natištěné motivy jsem si pomocí Copic Markers vybarvila a následně vystřihla. Vše bylo připraveno a nyní jsem šla kompletovat...


Na základní panel jsem si nanesla Distress inkoust v odstínu Tumbled Glass a vytvořila tak nebe.



Nalepila jsem si sněhové závěje, stromy a motiv medvěda s králíkem na saních.


Na vrchní kryt jsem natiskla textové razítko a přilepila modrý okraj.


Vrchní kryt jsem podlepila pěnovou páskou (pro efekt okna) a nalepila ho na připravený základní panel přání. Vznikla tak pěkná zimní scéna :-), kterou jsem nakonec doplnila o mývala s dárkem. Mývala jsem nalepila na vrch zdvojenou pěnovou páskou, aby více vystoupil do popředí.



Hotové přání jsem nalepila na přáníčkový základ v tmavě modré barvě. No, a protože na tmavě modrou barvu se špatně píše, vlepila jsem dovnitř přání bílý papír, který jsem dozdobila ježkem s pletenou čepicí.


Mám hotovo. A co vy? Už jste vrstvenou scénu na přání dělali?
Pochlubte se nám!!!

Krásný den!

10 komentářů:

  1. Terezko, to je taková nádhera, slintám tady ... Ale potřebuji jich něco přes 70, tak asi vrstvit nebudu :-( Nebo možná 1 pro radost. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to bys dala. Nejpomalejší je fáze s BS, ale potom už je to rychlovka...

      Vymazat
  2. Terko, mě se tvoje přání vždy tak líbí! Opět paráda!!

    OdpovědětVymazat
  3. krásne prianie, naozaj obdivujem!

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu překrásné, jsi moc šikovná, moc obdivuju tvá přání. V mém případě se taky jedná o cca 50 ks přání, takže vrstvení si můžu nechat na nějaké narozeninové třeba. Mimochodem jsem se chtěla zeptat, jestli už se náhodou nechytáš dělat tu objednávku, ve které jsem se k tobě chtěla přidat s mamaelephant abecedou. Nedávno mi na email přišla otázka ještě od jedné zájemkyně o tuto abecedu,která četla naši diskusi tady na blogu a chtěla by se přidat.
    Dík Luca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc diky 😊 Premyslim o objednavce v listopadu - ted jsem na mesic na rehabilitaci ... Nezapomnela jsem 😃

      Vymazat
  5. Super,přeju pěkné rehabilitování.

    OdpovědětVymazat