pátek 14. října 2016

PROJECT LIFE S IVANOU... PRAHA

Máme tu piatok a sním je tu môj ďalší PL príspevok. Aj keď máme jeseň v plnom prúde ja si ešte sále užívam "leto" (aby ste si nemysleli, nevychutnávam si slnečné lúče niekde na tropickom ostrove :-) to len pomaly, po kúskoch zmenšujem svoj sklz. A tak  sa dnes spolu prenesieme na začiatok leta a pôjdeme do Prahy (pre Vás, ktoré tam žijete Vás asi nič neprekvapí, ale pre Nás "zahraničných je to zážitok, ktorý si zaslúži svoje stránky :-)


Tento krát som stránky tvorila z kolekcie Simple Stories - Heart, ktorú som skoro celú spotrebovala (teda hlavne čo sa papierov týka), ale ešte pár zvyškov ostalo na nejaké to prianie. Kolekcia je v šedo, zeleno, žltých odtieňoch, ktoré spolu pekne ladia.


Keďže som ako podklad použila hlavne vzorované papiere, zdobenie je veľmi strohé. Pár samolepiek, ktoré boli ku kolekcii som nalepila na kartičky a bolo nazdobené :-) Na nadpisy som opäť siahla po samolepiacej abecede od Tima Holza. (Na nadpisy na menších kartičkách je to ideálna abeceda.)


A ako vyzerá celá stránka?? Tu sa na ňu môžete pozrieť.


A aby nebola stránka osamote vytvorila som k nej protiľahlú stranu. A čo iné by to mohlo byť ako veľká 30" stránka. Môj "kamarát" Pinterest mi opäť pomohol z výberom sketchu a mohla som začať tvoriť. Chcela som jednoduchý layout, ktorý nezaberie veľa času.


Z jednotlivých papierov som si nastrihala rôzne veľké "vlajočky", ktoré som naukladala rozlične vedľa seba aj cez seba.  Fotku som upravila a nechala ju čierno-bielu, aby sa farebne nebila.


Na hlavný nadpis "Forever in my heart" som použila abecedu a nápis priamo z kolekcie.


Stránka je jednoduchá, bez akéhokoľvek iného zdobenia. Všetko čo som na ňu použila sú buď samolepky, alebo vystrihnutý motív z papierov. Jediná vec navyše je niť vo farbe papiera, ktorú som použila pod dve samolepky, aby tam tak vznikla trochu iná štruktúra. Dosť bolo rečí, výsledok nakoniec vyzerá takto.


Jedna vec, ktorú už dnes viem, že tento rok sa do jedného albumu nevojdem aj keby som veľmi chcela, ale rozhodne mi to nevadí :-) Baví ma postupne zapĺňať album stránkami.
To je odo mňa pre dnešok všetko.
Budem sa na Vás tešiť zase na budúce s novými stránkami.

7 komentářů:

  1. Ivka, máš to krásne, ako obvykle! Tie kapsičky si si urobila sama zo 4x4? A LO je super - o jednoduchosti a kráse už sme tu písali, že? ;-)
    Mimochodom, Praha je úžasná a úplne chápem ten Tvoj slávnostný pocit, aj keď sa tam možno dostanem o trochu častejšie než Ty.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani dakujeeem :-) áno kapsicky som si urobila sama s veľkej 30 kapsy ale na živo nic moc je to také všelijaké ale drží to v tom zatial ;-) ale nabudúce najprv dobre premerat a potom "fusovať"

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, stránka je nádherná. Už jsem ji obdivovala na Instagramu. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ta velka je paradni, libi se mi, jak vede pres diagonalu!

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné a tá 30tka nemá chybu, nie je to príliš komplikované a ako dobre to vyzerá, super!

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo moc krásné a ta stránka je boží ! Tahle SS kolekce mi úplně utekla, a při tom je tak nádherná !

    OdpovědětVymazat
  7. Diiiki moc holky za Vaše slova. Som rada ze sa stranka libi. Ja teraz nejak jedu na vlne 30" stránok,ktoré doplnam o tie PL :-)

    OdpovědětVymazat