pondělí 14. listopadu 2016

INSPIRACE... READY EXPLORE LAYOUT

Ahojte dneska som tu opäť s ďalším layoutom, ktorý som vytvorila z kolekcie  COOL KID, ktorá mi prišla v rámci poslednej objednávky z e-shopu Pretty Papers. Táto kolekcia je podľa mňa ideálna na chlapčenské stránky. A keďže najmladší člen Našej rodiny (môj synovec) je chlapec bolo rozhodnuté, ide sa objavovať ....


Ako podklad mi opäť poslúžila biela podkladová štvrťka. Nie, že by som nemala veľké zásoby tých farebných a vzorovaných :) ale nakoniec väčšinou skončím aj tak pri tej bielej.
Celá stránka je vo výraznejších farbách : žltá, červená, modrá a čierna.
Tieto štyri farby som sa snažila skombinovať aby spolu ladili.


Žltá a modrá bola jasná voľba keďže tieto farby dominujú na fotkách. Tento krát som na stránke použila až 3 fotky štvorcového formátu.
Z kolekcie 6x6 papierov som si vybrala tri (každý inej farby) a z nich som si povystrihovala trojuholníky rôznych veľkostí, ktoré som olemovala čiernou fixkou.


Trojuholníky tvoria vlastne taký podklad. Nalepila som ich striedavo po stránke. 
Ďalšou vecou, ktorá nesmie na mojich stránkach chýbať sú farby. Najčastejšie používam klasické vodové farby alebo Gelatos, ktoré sa dajú navzájom miešať a tak dosiahnete vhodnú farebnú kombináciu.  


Na stránku som použila aj pár kartónových výsekov,  a taktiež epoxidové 3D samolepky z ktorých som vytvorila hlavný nadpis. Tým, že je všetko z jednej kolekcie, nemusím dlho vymýšľať či to bude k sebe ladiť a ušetrím tak kopu času hľadaním vhodných ozdôb.


A tu je už výsledný layout. Chlapčenská stránka bola hotová.
Snáď sa podarila a bude sa Vám páčiť.
A čo vravíte na túto kolekciu?? Už ste s ňou skúšali aj vy nejaké stránky??
Nezabudnite sa o ne s Nami podeliť na Našej pinterestovej nástenke.

Budem sa tešiť zase nabudúce.

10 komentářů:

  1. Ivanko, perfektní stránka! A výsledek umocňují naprosto skvělé fotky! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Diiiki moc holky :) Jiti fotky sú z ihriska a sú super, pôvodne som mala nachystané iné tiež z ihriska, ale nakoniec sa mi hodili tieto viac ;)

    OdpovědětVymazat
  3. paradni stranka, Ivi .... a kolekci, par veci mam a umiram touhou uz konecne pouzit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani určite doporučujem. Už sa teším keď uvidím tvoj výtvor určite bude super o tom nepochybujem ;)

      Vymazat
  4. Krásně barevná stránka :-) v tom podzimním zataženu - aspoň u nás - úplně pohladí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diiiki moc Markét :)tak tu je to podobné aj keď dneska bolo o niečo krajšie

      Vymazat
  5. Líbí se mi to moc :) a hodně se mi líbí jak používáš tenkou černou fixu....jak to ty "přísné" trojúhelníky zjemnilo. Použila jsi ji i u svého challengového layoutu s listy..? Tam je to také kresba od ruky..? Nebojíš se toho.:)) Fakt moc pěkné. Anička

    OdpovědětVymazat
  6. Anička diiki moc. Áno čiernu fixku používam celkom často netreba sa báť ide práve o tu lezernost nic pravidelne. Ja to zatiaľ nahradzam za presitie na stroji,ale aj to bude po vianociach ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi, skvělá stránka. Moc mě bavilo postupně si prohlížet fotky a představovat si, jak asi bude vypadat konečný layout. Super.

    OdpovědětVymazat