pátek 18. listopadu 2016

PROJECT LIFE S IVANOU... ZÁMOK SCHLOSS HOFF

Podobne ako Markét vo svojom poslednom PL príspevku tak aj ja som sa presunula do skoro aktuálnych dní. Konkrétne na mesiac október. Žiaľ len presunula, nie posunula (ešte na mňa čakajú letné mesiace a nejaké tie výlety - nie a nie s tým nejak pohnúť, ale verím, že nakoniec sa mi to podarí). A prečo ten presun?? Je to vďaka aktuálnej challenge do ktorej som tvorila listnatý layout na ktorý som použila fotku z výletu na zámku Schloss Hoff, kde sme v jedno sobotné popoludnie zavítali spolu s priateľom.


Fotiek bolo opäť veľa, ale keďže som mala na protiľahlej strane už hotový layout musela som sa zmestiť na jednu PL stránku. 
Preto som použila ako úvodnú kartičku fotku zámku. 
(Takto vyzerá zámok z jeho zadnej časti, to len keby niekoho náhodou zaujímalo :-)


Zostalo mi pár vlastnoručne vyrobených listov a bolo mi ich ľúto nevyužiť tak som ich použila a nakoniec som ešte aj pár dorábala. 
Práve listy sú zjednocujúcim prvkom medzi layoutom a PL stránkou.


Na zámku sme boli už viac krát, ale v jesennom období ešte nie.  A ja som sa konečne dočkala. Hurááá tekvice :-)
Už dlhšie som hľadala či sa nebude niekde konať výstava tekvíc. Do jesenného PL je to super, ale nič také som nenašla.(teda až na botanickú záhradu v Prahe čo je trošku od ruky)
 Tak som si to tu aspoň trošku vykompenzovala. 


Podkladové kartičky sú taktiež vlastnej výroby. 
Niekedy zisťujem, že vlastne nie je ani potreba mať plno vecí na tvorenie. 
V tomto prípade stačil biely papier, farby, nožnice a čierna fixka.
A originálne kartičky boli na svete.


Táto fotka nakoniec skončila v odklápacej kapse, pod ňou je umiestnená ešte jedna koláž. 
Nevedela som sa tých fotiek vzdať, ale nechcela som aby bola stránka preplnená fotkami.


A asi by ste chceli vidieť aj celú stránku pekne po kope, že???
Nech sa páči tu je.



A tu je ešte protiľahlý layout, ktorý ste už mali možnosť vidieť ako inšpiráciu do aktuálnej challenge.
Ale keďže stránky patria spolu tak Vám ho ukážem ešte raz.




Musím sa priznať, že po dlhšom čase som mala po vytvorení týchto stránok taký ten pocit spokojnosti.
A o tom to tvorenie je, má Nám prinášať radosť a nie stres z toho, že nie sme aktuálny. 
Ďakujem za Váš čas. 
Dúfam, že som Vás inšpirovala a zúčastníte sa Našej aktuálnej challenge.
Teším sa na Vaše listnaté výtvory.










5 komentářů:

  1. Ivka, každá jedna kartička je originál a to sa cení! Veľmi ma bavíš a vždy sa teším, čo vymyslíš. Tvoj album by som raz chcela vidieť naživo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeej dakujeeeem Jani za milé slová :-) to sme na tom rovnako ja by som zase rada videla ten tvoj ;-) tak snad sa niekedy podarí :-)

      Vymazat
  2. Krásne jesenné, veľmi sa mi to páči 👍

    OdpovědětVymazat