středa 28. prosince 2016

INSPIRACE... MRAZIVÝ LAYOUT

Už nějaký ten pátek vám slibuji svůj zimní layout. S koncem roku se snažím dohnat všechny resty a tady je jeden z nich... Fotky jsou skoro rok staré, z ledna letošního roku. Byl to krásný mrazivý den, který si zasloužil samostatnou stránku v mém albu.


Nádherným zamrzlým šípkům sluší závoj ze sněhových vloček. Ty jsou vyražené pomocí vyřezávací šablonky od Joy Crafts! a doplněné stříbrným metalickým provázkem.



Jako podklad jsem zvolila bílou čtvrtku se strukturou dřeva. Zkusila jsem i glitrové samolepky od Heidi Swapp, je to láska na první pohled. Miluju třpytky :-) Pro výraznější efekt jsem nápis obtáhla černým fixem.


Dala jsem si záležet i na vrstvení. Vybrala jsem několik vzájemně ladících čtvrtek, nastříhala jsem je na různě velké kousky a těmi podlepila fotky. Hrany těchto čtvrtek jsem malinko zahnula nahoru, vrstvení tak získá další objem navíc. Podklad jsem potiskla razítkem s motivem padajícího sněhu, detail jde vidět i na předchozím obrázku. Podobné razítko najdete například v této sadě od Lawn Fawn. 

Na ozdobu jsem použila i krásnou vyšívanou svorku od Basic Grey, je to z jedné velice staré, téměř až historické, zimní kolekce :-) Do čeho jsem se ale zamilovala úplně nejvíc, je hvězdičková šablona od My Favorite Things. Jsem prostě hvězdičková, o tom není pochyb. Vyřezala jsem je z modrého a stříbrného třpytkatého papíru (třpytky a hvězdy, co je víc!!! :D) a zkombinovala na stránce.



Vždy, když přijde nová kolekce od Simple Stories, hned po samolepkách mě nejvíc osloví chipboardové rámečky. Líbí se mi mix barev a vzorů a ten efekt, který to na stránce udělá. Pomalu ale jistě se je snažím i používat, nejenom sbírat :-) Občas je používám i na stránkách PL alba. Někdy vcelku tak jak jsou, někdy rozstřižené na polovinu. Druhou půlku použiji buď jinde na stejné stránce, nebo schovám na příště.



Moc děkuji za přečtení a v novém roce zase naviděnou :-) 

Za celý design team Pretty Papers vám přeji pohodový zbytek roku a v tom novém jen to nej!

16 komentářů:

  1. Óóóó´, to je něžná nádhera! To jsi se teda vyřádila!Ty glitrové samolepky už jsem okukovala, novou sadu Lawn Fawn, taky. Tak je rozhodnuto! ;-) Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný layour, tie vločky vyzerajú úžasne!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, moc vám děkuju, jsem ráda, že se stránka líbí. Mám z ní radost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplná ledová kráska! Moc se mi líbí jak jsi použila 3 fotky a přesto je stránka taková lehká. A z Timovych "hesel" jsi vybrala přesně ty jediné a prave:). Do Nového roku také vše nejlepší a krásné scrapove chvilky navrch. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Didi tak to nemá absolútne chybu. Paráááda a krááása ;) :)

    OdpovědětVymazat
  6. WOW, to je bombaaaa. Upřímně mi spadla brada. Něžná krása.....krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně zimní stránka (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  8. Děvčata, ještě jednou moc díky za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat
  9. heeeej, ta je!! libi se mi ta kombinace barev, je to nezne, ale zaroven to ma jiskru a ty cervene sipky v cervenem ramecku jsou TOP!

    OdpovědětVymazat