pátek 13. ledna 2017

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... KOČIČÍ PL

Zdravím všechny v novém roce 2017 a hned v úvodu bych vám všem chtěla popřát jen to nejlepší jak v osobním, tak i v tom našem papírovém životě! Prostě ať nám to lepí! :-)

O tom že mám půlroční skluz se zde rozepisovat nebudu, spousta z vás je na tom určitě podobně. A těm co jsou aktuální nepokrytě závidím a držím palce, ať jim to vydrží! Mé hlavní papírové předsevzetí do nového roku je nenervovat se a lepit hlavně s chutí a radostí :-) Fotky uložené mám, poznámky v diáři též, tak ono se to nějak poddá a dožene :-)

A protože lepit se má s radostí, začala jsem jednou moc milou událostí podzimu loňského roku. Naší novou kočkou!


Ano, pořídili jsme tuhle krasavici. Není přímo naše, ale babičky, které zemřel pejsek a aby nebyla sama doma, kočička nám přišla jako nejméně náročná náhrada :-)


Možná to bude vypadat, že se opičím, ale stýská se mi po velkých stránkách a trend přidávat je do PL alba je stále větší, tak jsem se do toho pustila taky a asi budou přibývat pravidelně.


Tentokrát jsem zvolila trošičku jiný design kapsy - a to od Simple Stories design 7. Nepoužila jsem žádnou koláž, jen jednotlivé fotky.



Kromě jedné podkladové čtvrtky, je vše z kolekce I Am od Simple Stories. Už jsem ji použila několikrát a pracuje se s ní velmi dobře. I když je hodně barevná, díky jednobarevným čtvrtkám v sadě, se z ní dá udělat i skoro jednobarevný projekt :-)



Na zdobení jsem použila všechny možné odřezky papírů z kolekce a obětovala jsem na rozkrájení i pár PL kartiček. Ano, po těch letech co PL lepím jsem zjistila, že je vlastně vůbec nepotřebuju :-) Daleko lépe se mi tvoří s velkými papíry. Vyberu si dva k sobě ladící a z nich potom nakrájím kartičky. Vše je sladěno, nepřekáží mi žádné nápisy a ani obrázky. Ale to už jste v mých příspěvcích viděli několikrát.


Co se týče journalingu, opět jsem použila tisk na tiskárně a následující řezání na plotru. Vybrala jsem si šablonu obrysu kočky. Možná trochu dětinské, ale mně se to líbilo. Nápis je ze samolepicí abecedy z kolekce I Am a stejně tak všechny samolepky s nápisy. Nejsem zdatný angličtinář tak snad mi to google translater poradil všechno správně :-)


Stránka je z materiálu ze stejné kolekce, takže vše spolu pěkně ladí. Šklíba je na fotce vyjimečně v klidu a pózující :-) A proč zrovna Šklíba ?? Ještě se mi ji nepodařilo hezky vyfotit ve stoje, ale ona snad vyskočila z té pohádky! Krátké nožky, mohutné tělo s širokými boky, i ten kukuč! Jen se usmát a je to celá ona. Mám velkou radost, že jsme ji pořídily. Je to tříletá slečna, z útulku, takže dobrý skutek se vším všudy. S babičkou se skamarádily a jsou spokojené obě dvě :-)


Na stránku jsem si vyřízla stejný obrys kočky jako byl v PL na journaling, jako spojovací prvek. Fotku jsem trochu upravila v PicMonkey, babiččiny skříně nemusí být tak moc vidět, tak jsem je trochu rozmazala :-)



Fotku jsem podložila několika papíry a zbytek zdobení opět obstaraly odřezky papírů, pár enamelek a samolepek.


Dva kruhové výřezy na podložení, trocha falešného šití a hotovo. Musím říct, že jsem si lepení stránky moc užila. Je to řekla bych takový klasický Simple Storiovský layout :-)

No a to je pro dnešek vše. Lepte s nadšením a radostí a já se zase těším příště Na lepenou!

4 komentáře:

  1. jeee, Market, to mam radost, ze zase vidim tvoje stranky .. a kombinace kapes a velke je TOP! jana b.

    OdpovědětVymazat
  2. Markét, paráda! Infantilní? Pche! Mně se ty vyřezané kočky se journalingem líbí strašně moc!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ty Tvoje princezny strašně vyrostly:) Stránka je super, přesně jak pises krásně Simple Storyovska :) A vyrezane kočky jsou hrozně vtipné!

    OdpovědětVymazat
  4. Market super zladené stránky. A tie vyseky kocicek sú paraaadne 😉😊

    OdpovědětVymazat