čtvrtek 5. ledna 2017

ZAUJALO NÁS... ÚLOVKY Z PINTERESTU

Pokračujeme v nadělování a tentokrát jsme se byly podívat na našem Pinterestu, kam vkládáte svoje úžasné projekty inspirované buď blogem nebo materiály Pretty Papers. Protože nástěnka je velmi různorodá, střídáme se v design teamu ve zpracování téhle rubriky, protože i my máme každá jiný vkus a vybíráme jiné projekty. Nicméně tahle úloha není nic, co byste nám měly závidět. Přispíváte totiž opravdu poctivě a Vaše výrobky jsou jeden hezčí než druhý...


Nástěnka slouží ke sdílení vašich projektů inspirovaných návody na našem blogu nebo vyrobených z materiálů zakoupených v našem e-shopu www.prettypapers.cz. Pokud chcete na nástěnku přidat fotku, je potřeba nás kontaktovat a požádat o pozvánku. Buď přímo zprávou na Pinterestu, nebo e-mailem na info@prettypapers.czZ nahraných pinů čas od času vybereme ty nej a odměníme je slevou na nákup u Pretty Papers v hodnotě 100 Kč.

Dnešní várku měla na starost Dianka:

Na nástěnce mám ještě Vánoce, a tak jsem mohla například nahlédnout, jaké jste měly doma adventní kalendáře. Musím ocenit především ty od Petuly 007. Obdivuji každého, kdo cokoliv naměřuje, vyřezává, skládá, a tady dokonce 24x, což je pro mě nepředstavitelné. A nvíc, té radosti, které musely udělat. Prostě odměnu si zaslouží a tečka.



Protože to samotná moc neumím a moje přáníčka jsou spíše zdobená, mám slabost pro všechny výrobky, na kterých dokáže autor zabrzdit se zdobením dřív, než já :-) Takže přáníčka a dárková obálka od Janky S. byly pro mě jasná volba a za Jankou taky poputuje druhá cena.




Do třetice všeho přáníčkového jsem vybrala blahopřání od Lenky N., u kterého platí totéž jako v prvním případě. Přáníčko vzniklo k příležitosti prvních narozenin její vnučky a je propracované do posledního detailu, včetně fotek.


Gratulujeme, dámy! O svou výhru se přihlaste při další objednávce tak, že do poznámky napíšete "PINTEREST 01/2017". A děkujeme i za všechny další příspěvky, které jste vložily na naši  Pinterestovou nástěnku. Pokračujte v tom!

Těšíme se na každý "pin"!

3 komentáře:

  1. Jéé, Di, děkuji za ocenění. Těch adventních kalendářů jsem dělala nakonec 4 kusy, čili to bylo 96 krabiček!:) A nejhorší bylo vymyslet velikost papíru a místa pro "punch and score", protože jsem je dělala na envelope punch board a nemohla jsem nikde najít návod na takovouto velikost krabičky a to teprve bylo. Pravítko, papír, kalkulačka rýsování a počítání....a pak několik pokusů než to bylo "ono"!Uf :)) Tak ještě jednou díky!!

    OdpovědětVymazat