pondělí 20. února 2017

INSPIRACE...GORJUSS HOLČIČKY

Dnes pro vás mám příspěvek plný holčiček Santoro Gorjuss. Dělala jsem si pořádek v pracovně a uvědomila si, že jsem tato razítka už dlouho nepoužila. A to je škoda, protože jsou naprosto perfektní! Dříve jsem je vybarvovala pomocí Copics, ale tentokrát jsem si pohrála s fixami Zigs. Tak se se mnou pojďte ponořit do světa Santoro 😊


Pomůcky:
razítka Santoro Gorjuss
ZIG Clean Color Real Brush
černé gelové pero
bílé gelové pero

Motiv jsem natiskla pomocí Distress inkoustu v odstínu antic linen. Tento odstín je dle mého názoru nejlepší pro techniku "no line coloring" - lze překrýt snad každou barvou 😊. Vybrala jsem si razítko s holčičkou v hrnku, ale chtěla jsem tam více králíků. 


Použila jsem proto maskovací papír a dotiskla dva králíky navíc. 


A teď uz je veškeré kouzlo ve vybarvování pomocí akvarelových fixů. Nafotila jsem pro vás jednotlivé části a připsala i barvy fixů, které jsem použila...

Hrnek - 069; 200; 053; 045


Vlasy - 063; 067
Kůže - 071; 069; 200


Tričko a mašle - 080; 083


Králíci - 099; 091; 092


Visačka - 303; 072


Podlaha - 090
Stěna - 222


Nápis jsem narazítkovala pomocí sady jednotlivých písmen a Versafine Onyx Black.
Takto vypadá hotové přání ...


No a nebyla bych to já, kdybych udělala přání jen jedno... 😊



Mám tyto holčičky ráda ... Někdy je návrat k oblíbeným pomůckám prostě sázka na jistotu 😊 
A co vy? Máte "gorjusky" také rády?

Krásný den!

11 komentářů:

  1. Tohle je dokonalost sama. Takhle vymalovaná razítka jsou dokonalá. Musím to někdy vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, Gorjuskám jsem nikdy nepropadla, ale ve Tvém podání jsou tak dokonalé, že jsou "nebezpečné" i pro mě!

    OdpovědětVymazat
  3. Muzu se zeptat co to mate za desticku pod obrazkem?

    OdpovědětVymazat
  4. Muzu se zeptat co to mate za desticku pod obrazkem?

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalé. Gorjusky mé nejoblíbenější, mám zásobu razítek, ale teda takto dokonale vybarvit to nezvládnu, i kdybych měla profi sadu pastelek, fix a barev. Smekám před tímto uměním (Verča S.).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite zvladnete 😉 Ja rozhodne nejsem odbornik, ale s fixami ZIG to slo samo ...

      Vymazat
  6. Nádhera! :-) Jo jo, taky někdy chodím "nakupovat" k sobě do skříně a lovím tam dlouho nepoužité pomůcky ;-) A radost z nich mám, jako bych si je právě pořídila ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Gorjusky miluju,dostala jsem kabelku a jiné věci a všude kde se objevím, budím pozornost.Razítek už mám taky malou sbírku.

    OdpovědětVymazat