čtvrtek 23. února 2017

INŠPIRÁCIA... Kvetinové priania

Jednou z mojich srdcových záležitostí sú papierové kvety. Tých nemám nikdy dosť a rada s nimi robím hlavne priania. Také tie fakt romantické:


Mám aj obľúbené papiere, s ktorými rada pracujem pri týchto prianiach, a jedným z nich je My Wedding 06 od Craft & You. Je veľmi elegantný, svetlý sivý, z jednej strany je len biely motív drobných lístkov a ornamentov, z druhej strany sú po okrajoch veľmi pekné ruže a kvety v pastelových farbách. Na svadobné priania ako stvorený, len niekedy sa neviem rozhodnúť, ktorú stranu mám použiť. Pri posledných dvoch prianiach, ktoré som spravila, som použila obidve.

Prvé prianie je zo strany sivej s bielymi lístkami. Nie je to prianie vyslovene svadobné, aj keď si myslím, že sa dá ku svadbe pokojne darovať. Je možné ho použiť aj k narodeninám, meninám alebo nejakému inému výročiu. Použila som hlavne lepenkové výrezy od Wycinanka a papierové magnólie a sweetheart kvietky:


Na podklad pod kvety som si vysekala raznicou Big Grass od Woodware listy, pridala som ľanovú šnúrku a nakoniec pár bielych tekutých perličiek:



Na druhé prianie som použila opačnú stranu papiera s pastelovými kvetmi:


Zdobenie som spravila v podstate rovnaké, namiesto vtáčika som použila motýľa:


Na obidve priania som použila aj biely papier upravený okrajovou raznicou. Druhé prianie mi vyšlo takto:


Papier som minula do posledného kúska - dve priania, každé má dve vrstvy papiera, z toho čo zvýšilo som vysekala listy a konáriky na zdobenie. Tentoraz mi neostal ani kúsok:


Prajem krásny deň

1 komentář: