úterý 11. dubna 2017

INSPIRACE... SHAKER NA DVA ZPŮSOBY

Nedávno jsem se z některými z vás bavila o tom, že mými oblíbenými přáními jsou shakery/hrkačky a že je dělám na tři způsoby - uvnitř, navrchu a pomocí Fuse Tool. Protože ale některé z vás Fuse Tool nemají, vrhla jsem se v této inspiraci na zbylé dva shakery :-) Chtěla jsem, abyste si mohli porovnat, že to samé přání vypadá s každým druhem shakeru jinak, udělala jsem proto ta přání stejná ... Pojděte se podívat, jak to vznikalo a nakonec dopadlo :-)


Pomůcky:
bílý papír vyšší gramáže
barevný papír
razítka
kruhová vyřezávací šablona
acetátová folie
moosgummi
samolepicí oboustranná fólie
výplň shakerů (glitry, minikorálky, ...)
Distress inkousty
Copic Markers
Nuovo Drops

Protože je postup výroby shakerů trochu složitější, natočila jsem pro vás video. Mrkněte a v případě jakýchkoli dotazů se nebojte zeptat :-)

Ještě než si video pustíte, mám pro vás detail konstrukce shakeru ...

Toto je "shaker vrchní" ...


A toto je "shaker vnitřní" ...


A teď už se nenechte rušit a užijte si video - je pravda trochu delší, ale o to víc je času na kávičku a snad vám bude i užitečné :-)


Všem přeji krásný den!

4 komentáře: