pátek 16. června 2017

PROJECT LIFE S DIANOU... Jak mi rozkvetla stránka

Asi v půlce května jsem si zajela s kamarádkou Luckou na workshop Paige Evans do Německa. A vždycky, když se z jejích kurzů vrátím, mám nutkání vystřihovat kytičky. Nebo vyšívat. Pokud znáte Paige projekty, je vám dokonale jasné proč. Bavlnky jsem ale doma nenašla, a tak jsem se pustila do toho vystřihování. Oboje je neuvěřitelný relax, zkuste to taky! A tady je moje rozkvetlá stránka, kterou jste už včera mohli vidět jako inspirace pro naši červnovou PL challenge.


Fotky na téhle stránce - tedy ještě, než jsem je vylepšila scrapováním - byly samy o sobě takové nijaké a já jsem strávila dost času s Photoshopem, aby alespoň většina z nich nebyla úplně rozmazaná nebo oranžová. I tak jsem jako první sahala po papírech s teplejšími odstíny...

...a pak jsem si řekla, že dost, že prostě nechci mít další stránku žluto-oranžovo-hnědou, protože tyhle barvy prostě nemám ráda! A tak jsem se vykašlala na barvy fotek a našla první papír od Paige, kde byly kytičky a použila jsem ho rovnou z obou stran a využila ho tak do posledního proužku. Scrapuju ekologicky, že jo :-)


Honza si pořídil v 37. týdnu nový účes (já jak je vidno na další fotce jsem si naopak žádný luxus kadeřnických služeb nedopřála). Vždycky, když si můj přítel z dlouhých vlasů nechá udělat tohohle ježka, tak mám pocit, že chodím s úplně jiným chlapem a musím si chvilku zvykat. Ale zase kdo může říct, že má co půl roku jinýho kluka?! :-)


Kotě Sofie už bylo v září dost velké na to, aby šlo do světa, a tak jsem s ním trávila poslední chvíle na naší zahrádce a užívali jsme si babí léto. Jo, a taky jsem nám pořidila nové povlečení do ložnice, včetně ultradrahého prostěradla (oboje IKEA), ale když musíš, tak musíš. Je to ale od té doby naše nejoblíbenější povlečení a vždycky se na něj těšíme jak na svátek. A o tom to je, člověk by si měl dopřát tyhle radosti... :-)


Nevím, jestli si můj zaměstnavatel představuje, že když mě posílá na Home Office, vypadá to zrovna takhle, ale rozhodně mu tímto oficiálně děkuji, že jednou týdně mohu pracovat z gauče :-) A na druhé kartičce vidíte:
A) špatné datum...grrrr...všimla jsem si ho až teď, samozřejmě je to rok 2016
B) výhru z olympijské soutěže a vy můžete dole v komentářích hádat, co to je... :-P



No, nevím jestli k sobotní party zrovna motiv vystřihovaných kytiček sedí, ale to už bych neslepila vůbec nic, takže tyhle drobnosti prostě neřeším a jedu. Navíc fotky z večírku, kde byla téměř tma a svítilo jen jedno žluté světlo, už snad nic zkazit nemůže... Ale nepoznali byste to, co? Trochu dolů saturace, přidat zaostření a stáhnout teplotu barev... Jen toho rozmazaného kamaráda vpravo už holt nic nezachrání! :-)

A dnes už končím, protože zítra, zítra doufám, že nebude zas tak moc hezky a já budu moct scrapovat...aspoň chvilku :-)

Tak ať je i Váš lajf jeden velký projekt!

Žádné komentáře:

Okomentovat