neděle 24. prosince 2017

DESIGN TEAM VÁNOCE 2017

My všechny v design teamu bychom vám rády popřály krásné Vánoce, pohodové svátky a vše nejlepší v novém roce. Doufáme, že nám zachováte přízeň i nadále a budeme se spolu navzájem inspirovat.

A jak to u nás bylo letos na Vánoce z hlediska papíru? :-) Holky pro vás připravily malou ukázku a povídání...

DANIELKA

Ja som tento rok stavila na jednoduchosť, kraftové vianočné priania s lepenkovými výrezmi, rolničkami a bielymi vločkami. Hnedo-bielu kombináciu mám veľmi rada. Doladila som k nim aj visačky. Pre moju sestru som spravila tiež kraftové prianie (pre švagrinú), ale aj s vianočným papierom.





ILONKA

Letos jsem vsadila na jednoduchost. K tvorbě přání jsem využila krásnou zimní šablonku se sněhulákem a falešným šitím. Ta už nepotřebuje nic jiného kolem. Je prostě dokonalá. Nechyběl ani akvarel doplněný efektní vánoční hvězdou a velmi populární razítka MFT s šablonami hvězd opět s falešným šitím. Vánoční sérii doplňují i andělé na několik způsobů. Ti letos nesměli chybět. Jejich přítomnost potřebujeme my všichni. Ať jejich křídla chrání i vás. Krásné svátky!






IVKA

Vianočné priania vyrábam samozrejme každý rok. Vždy sa snažím aby boli iné. Tento rok som stavila na "jednoduchosť" a nechala sa inšpirovať kolekciou papierov, ktoré som si kúpila minulý rok. Najviac sa mi páčili tie zvieratká, ktoré tam proste nemohli chýbať. Snáď sa obdarovaným budú páčiť.


TEREZKA

U mě se Vánoce nesou ve stejném duchu jako každý rok - zvířátka, sníh a vánoční scéna... Miluji vytváření příběhů a na Vánoce se vždy vyřádím. Nechávám se unést kouzlem padajícího sněhu a pohádkových motivů  Přeji všem kouzelné Vánoce plné splněných přání!!!






ANIČKA

Na vánoční přání používám hrozně ráda i ne typicky scrapový materiál, který mi padne do oka třeba v květinářství. To je případ i těchto látkových hvězdiček a stromečků v "designu Burberry":) A vtipně se to sladilo s tužkami, které jsme dostali od klienta a s mým novým diářem na příští rok. Taková blbost, ze které mám prostě radost. Všem krásné Vánoce a v příštím roce dostatek malých radostí :)


DIDI

Já jsem začla vánoční tvoření kvůli přáníčkovému kurzu. Tato přáníčka vám ukážu někdy příště. Pak ale nastal nejvyšší čas zásobit se hotovými přáníčky pro dárkové poukazy a tak bylo potřeba vymyslet něco krásného, ale relativně jednoduchého... Projela jsem své zásoby a objevila nádhernou šablonku, kterou už mám ve sbírce nějaký ten pátek. Krásný papír, krásný výřez, parádní červené a bílé rolničky, bylo vystaráno.



Ve stejném designu jsme s Emičkou tvořily i přáníčka na vánoční školní jarmark. Udělaly jsme si jednu pracovní sobotu, koupily jsme si vánoční punč a pustily se do práce. Emča jako první nakreslila tuto krásnou scénu, ale pak už potřebovala dělat "opravdová přáníčka" jako já :-) 


Tato přáníčka jsme poslaly babičkám. Obě přáníčka do posledního detailu stejná, aby to bylo spravedlivé.



Jako poslední jsem vyráběla přáníčka pro naše milé zákaznice, naše scrapženy... :-) Bylo jich opravdu hooodně (hodně myslím jako FAKT hodně), přesto se omlouvám, pokud jsme na nějakou milou duši zapomněly. Příště to snad s Pavlou napravíme! A na koho se letos nedostalo, posíláme vánoční pozdrav alespoň virtuálně!


Mějte se všichni moc krásně a brzy na viděnou!

ŠŤASTNÉ  A  VESELÉ  DÁMY!!!

4 komentáře:

  1. Krásná přáníčka.
    IVKA - to se sněhuláčkem je moje - jupííí a to si piš, že se mi moc líbilo. Opravdu si mě překvapila a tvé přáníčko mě moc potěšilo. (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to nádherné všechny! :) V mém balíčku bylo a opravdu MOC děkuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, nádhera, nádhera a mě přáníčko také MOOOC potěšilo!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné věci děláte děvčata a Didi děkuji moc za krásné vločkové přáníčko, moc mě překvapilo, když přišlo a udělalo mi radost ...

    OdpovědětVymazat