pondělí 18. prosince 2017

INSPIRACE... PODZIMNÍ SVATBA

Nedávno mě poprosila jedna známá o výrobu svatebních oznámení pro svou dceru. Jednalo se o netradiční svatbu, malá neformální záležitost, v přírodě na romantickém kopci, nevěsta vypadala jako víla, měla upletený věneček z lučních kvítků, kytici si ráno sama natrhala, a když pak přituhlo, oblékla si na šaty "džisku" :-) Zadavatelka měla jasno v tom, že to musí být přírodní a podzimní... 

Sáhla jsem po tom nejjednodušším řešení, protože termín byl šibeniční :-) Podzim jsou pro mě listy, krásně barevné listy. Cesta k nim byla sice zdlouhavá, ale veškerá práce stála za to. Akvarelové papíry jsem nabarvila distress inkousty v odstínech žluté a oranžové. Polštářky jsem náhodně obtiskla na nesavou pracovní podložku, postříkala vodou z rozprašovače a papíry namáčela a sušila a namáčela a sušila tak dlouho, dokud jsem nebyla s výsledkem spokojená. Jen díky vrstvení barvy a neustálého zasoušení vzniknou na podkladu ty efektní flíčky a skvrny.

Následně jsem z papírů vyřezala na Big Shotu listy (šablonka listů je od Lawn Fawn a vyrábí se ve dvou velikostech) a okraje dobarvila ještě tmavě hnědým a zeleným inkoustem (ta nejdokonalejší hnědá je rozhodně Vintage Photo a zelenou jsem použila Peeled Paint).


Nakonec jsme se dopracovaly k této finální verzi. Oznámení bylo jen malého formátu 10 x 10 cm, veškeré důležité info se tam bez problému vešlo :-) Nebylo to klasické svatební oznámení, ale nevěsta s ženichem se rozhodli poslat oznámení až po svatbě.



Původní objednávka byla vlastně jen na přání k svatbě a obálku na hotovost. Jenže když jsem poslala ukázku, paní byla tak nadšená, že si vymyslela ještě svatební oznámení. V první chvíli jsem se upřímně vyděsila, protože jsem se před časem zařekla, že oznamka už nikdy! Nicméně požadavek zněl jen na 20 kousků, chtěla jsem jí udělat radost, nevěstu moc dobře znám a bylo mi ctí... Tak jsem na to kývla, to se dalo zvládnout :-) Haha, po svatbě byla oznamka pryč tak rychle, že jsem jich ještě 20 musela dodělávat. Bych ani nespočítala, kolik těch listů jsem hezky po jednom "růčo fůčo" za těch 14 dní nabarvila...


A tady už je ta darovací obálka, vše ve stejném stylu. Listy, listy a zase listy. Obálky mají uvnitř kapsu na zasunutí peněz nebo poukazu a jsou opatřené suchým zipem pro snadné zavírání.


Co rozhodně musím vypíchnout (haha, to slovo je tááák divné), je průhledná 3D páska. To je prostě pecka. Kdysi mě jedna z vás požádala o objednání, bylo to nehorázně drahé, rozum mi nad tou cenou zůstal stát, a nikdy jsem nenašla odvahu sestřičky a bratříčky (tak vždycky říkáme zbytkům z velkoobchodních balení) vložit na e-shop. 

Protože jsem ale chtěla, aby mé provedení bylo dokonalé, vzpomněla jsem si tu průhlednou pásku, že by se jako mohla hodit. Tak drahou pásku snad na nic jiného než na tu svatbu ani použít nemůžu :-) A musím říct, že to byla láska na první pohled. Ty listy jsou totiž jak živé nejen barevně, ale ony vypadají, že právě padají ze stromu... Nikde nejde vidět ani náznak bílé 3D pásky, ta průhledná je navíc ještě o něco vyšší, takže opravdu hodně 3D :-) Jsem z ní opravdu nadšená a nejenže se už nebojím ji naskladnit do e-shopu, já jsem pro vás dokonce přiobjednala!!! :-)


Do toho se mi ozvala jiná kamarádka, že taky potřebuje obálky na svatbu, tak jsem řekla, že momentálně jedu v listovém režimu, takže jestli můžou být listy, tak ok, jinak nestíhám vymýšlet nic jiného. Listy jí naštěstí taky padly do oka, takže všeobecná spokojenost :-) 


A ten úplně první kousek z celé série bylo tohle přáníčko, od něj se pak odvíjelo vše ostatní. Další věc, kterou jsem zkoušela úplně poprvé bylo zlatidlo :-) Tak jsme to s Pavlou nazvaly. To je totiž úplně boží zlatidlo! Je to zlatá glitrová pasta, která se dá použít přes šablonu, ale na to jsem si netroufla. Ale potřebovala jsem decentně dozdobit ty lístky, přidat té svatbě trochu luxusu a tohle bylo to "ono". Klasické třpytky musíte něčím lepit a stejně moc nedrží, třpytivá lepidla zase nechávají moc silnou vrstvu lepidla a třpytek tam bývá poskrovnu, navíc extrémně dlouho schne... Tohle je něco úplně jiného! To pojidlo / pasta po zaschnutí téměř nejde vidět a zbydou jen třpytky v tom nejdokonalejším zlatém odstínu. Drží dost dobře s ohledem na to, jak málo lepidla se tam dává, stačí opravdu tenoučká vrstvička nanesená konečkem prstu nebo plochým štětečkem a navíc je to skoro hned suché. Prostě super! Já mám vždycky takovou radost, když něco fakt funguje a ke všemu na první dobrou :-)





A to je všechno přátelé :-) Maminka byla spokojená, nevěsta byla spokojená... 
Kdo vydržel až sem, klobouk dolů, děkuji!

Přeji vám krásný den!

8 komentářů:

  1. Didi mas to vymazlene do detailu. Takéto prianie dostať tak som happy :-) určite urobili radosť o tom nepochybujem. A chceme vidieť viac tvojich výtvorov ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooooo! 😯👍❤ Skoda, ze uz se vdavar nebudu! 😜

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera :) A mám obavu, že budu potřebovat tu pásku :D

    OdpovědětVymazat
  4. ty listy jsou jak živé, vyhrála jste si s tím opravdu dokonale!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek, krásné fotky, na živo ještě krásnější - listy opravdu jako živé, hezčí jak živé! Zamilovala jsem se na první pohled!!! :-) Blanka H.

    OdpovědětVymazat
  6. Didi, nádhera!
    Šablony na listy od Lawn Fawn mám a můžu všem jen doporučit :-)

    OdpovědětVymazat