pondělí 8. ledna 2018

INŠPIRÁCIA... VISAČKA V TVARE HVIEZDY

Posledných pár dní pred Vianocami, keď už sú všetky priania hotové a odoslané, vymýšľam ešte drobnosti na ozdobenie balenia darčekov. Spravila som pár klasických visačiek v natur štýle, pár darčekových obalov a jednu špeciálnu visačku v tvare hviezdy:


Vždy som si chcela skúsiť spraviť takúto hviezdu v shabby chic štýle a preto som siahla po sade Sweet Christmas od Stamperia. Z jedného papiera som si vystrihla väčšiu hviezdu, ktorá je základom visačky. Chcela som na ňu použiť kartónový výrez v tvare venčeka Holly Jolly, tak som mu prispôsobila veľkosť hviezdy. Do stredu venčeka som si vybrala obrázok s korčuľami. Venček, okraje hviezdy a obrázku som nafarbila bielou akrylovou farbou, po jej uschnutí som naniesla slabú vrstvu akrylovej farby so striebornými trblietkami:


Venček som nalepila na hviezdu, do jeho stredu som obrázok vlepila pomocou 3D samolepiacich štvorčekov. Na obrázok som nalepila pár ozdôbok - rafiu, biele umelé guličky a listy, ktoré som tiež jemne natrela akrylovou farbou a striebornými trblietkami:


Na horný cíp hviezdy som urobila dierku a priviazala ľanový špagát na uviazanie visačky:


Hviezdu som napokon pripevnila na jednoduchú bielu darčekovú taštičku:


Táto je vianočná, ale myslím, že sa dá použiť aj k inému sviatku počas zimy, a po prispôsobení ozdôb sa dá použiť kedykoľvek. Ja si ich ešte určite pár vyskúšam aj k iným príležitostiam :)

Prajem krásny deň!

Žádné komentáře:

Okomentovat