pondělí 5. února 2018

INSPIRACE... SPECIAL TRIFOLD CARD

S různými speciálními přáními se poslední dobou roztrhl pytel. A já se přidávám :-) Tentokrát jsem si pro vás připravila tzv. Trifold Card - trojkřídlé přání. Přání je trochu složitější na vysvětlení postupu, a tak jsem pro vás natočila video. Výsledek je ale perfektní a přináší zase něco nového - něco, co jste u mě ještě neviděli. 

Snad vás sledování videa bude bavit tak, jako mě bavila jeho výroba :-)


Pomůcky:
Copic Markers

Mrkněte na video :-)


A na závěr několik fotografií hotového přání ...






Krásný, tvořivý den všem!

7 komentářů:

  1. Terezka to je tak kraaasne. Neprestavas ma prekvapovat :-) neuveriteľne co sa da na takom malom priestore vytvoriť ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, proste TOP, TOP, TOP. :) Tva fantazie mne nikdy neprestane bavit a uvadet v uzas. A taky, samozrejme, tva sikovnost a preciznost ...

    OdpovědětVymazat
  3. ´Jani, červenám se :-) Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko - to je absolutně DO-KO-NA-LÉ !!! Nemám slov :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úúúžasnéé !!! Šá

    OdpovědětVymazat