pátek 9. února 2018

INSPIRACE... VALENTÝNSKÁ PŘÁNÍ

S blížícím se svátkem svatého Valentýna nemůžu vynechat malou inspiraci na pár zamilovaných přáníček. Musím přiznat, že za celou dobu, co scrapuji, jsem si ještě neopatřila žádnou sadu srdíčkových valentýnských papírů. Pokaždé mám pocit, že záplava spousty srdíček, nápisů, červené a růžové, je na mě přespříliš... Kombinovala jsem mixed media třpytivé spreje, bílou čtvrtku a vyřezávací šablony.


Původně jsem měla v plánu nasprejovanou čtvrtku překrýt pouze srdíčkovým výřezem, ale nakonec jsem přání vypodložila ještě jednobarevným papírem v podobném odstínu.


Na tomto přání jsou podobné barvy, a navíc kruhové šablony, které máme v základní výbavě snad úplně všechny. Vyseknutý rámeček jsem zespodu podlepila srdíčkovým výřezem a na sprejovaný podklad přilepila 3D pěnovou páskou.



Stejnou technikou je vyrobené i poslední přání, které nemá s Valentýnem nic společného. Je myšleno jako bonus pro všechny, které tenhle svátek nemusejí...



Krásného Valentýna Vám všem!

4 komentáře: